neděle 13. května 2012

OC Haná Olomouc uspořádalo Proměny pro své klientky se svou stylistkou

Další fotografie najdete zde:
http://www.infoportaly.cz/ostravsko/ostrava/11101-oc-hana-olomouc-usporadalo-promeny-pro-sve-klientky-se-svou-stylistkou

O víkendu proběhlo první kolo soutěže Proměny, které se zúčastnilo mnoho žen. Obchodní centrum Haná Olomouc zajistilo pro všechny ženy, které se přihlásily do této soutěže a vyhrály, zajímavé ceny. Prodejna Diesel věnovala pro každou výherkyni kupón v hodnotě 5000 Kč, Orsay poukázku v hodnotě 1500 Kč.

Prodejna Yves Rocher nalíčila výherkyně zdarma a kadeřnictví Klier zajistilo kompletní vlasovou proměnu a dárky všem výherkyním. Twin Café zase občerstvení po velkých nákupech. A já jsem zase poskytla službu stylistky a vše jsem pro Vás nafotila. Proměny můžete sledovat zde na blogu. Jako první jsem se věnovala paní Haně Dohnalové. Paní Dohnalová má raději volnočasovou módu sportovně laděnou. Do soutěže Proměny se přihlásila s tím, že chce zkusit naprostou změnu, pouze nechce ostříhat své dlouhé vlasy. Paní Dohnalové jsem jako stylistka poradila, aby při oblékání vrstvila oblečení, používala různé krátké bundičky, vesty a rozdělovala tak opticky plochu především horní části těla. Paní Dohnalová si nakonec vybrala v prodejně Diesel baleríny a dvě trička. Jedno mělo zajímavé řešení - dvouvrstvý přední díl, střižený do oblouku. A druhé tričko mělo zase hluboce vystřižená záda, v horní části horního dílu se tričko Diesel zavazovalo na slim šňůrky, stejně tak i v pase, čímž se dal model pěkně tvarovat dle potřeb postavy. Již brzy Vám přineseme také podrobné zpravodajství z prodejny Diesel OC Haná Olomouc, která je bezvadně zásobena a rozhodně byste ji neměli minout při nákupu oblečení na tuto sezónu. Já si zde určitě vyberu model pro letní dovolenou. Stejně tak si užijte nákupy v Orsay, kde jsme s paní Dohnalovou zakončily naše nakupování a kde pro Vás výherkyně zapózovala s již upraveným make-upem a novým účesem. V Orsay jsme vybíraly dlouho, protože paní Dohnalové se zde také líbilo mnoho věcí. Vyzkoušely jsme krátké bundy a sáčka, vesty, kabelku a dokonce čelenku s látkovou květinou, kterou jsme použily i jako náhrdelník. Tričko má paní Dohnalová ze zmíněné prodejny Diesel.

Styling, produkce, foto - Inéz Bohdanová Bortoliová. Sledujte informace o akci Proměny na www.ochana.cz. Podrobné zpravodajství z akcí Vám přineseme také na tomto blogu.

Nakupujte se stylistkou a vizážistkou osobně nebo přes internet na www.modajakoumeni.cz, mediálním partnerem blogu je Hitrádio Orion – www.hitradioorion.cz, Fashion Clipy vyrobila POLAR televize Ostrava – www.polar.cz

4 komentáře:

  1. Paní stylistka by na sobě mohla, upřímně, trochu zapracovat. Tohle je takový utažený, že vlastně člověk vidí podobný lidi denně. Nenadchne, ani neurazí. My jsme kdysi dělali módní dny pro naši reklamní kancelář, to byly fajn akce. Bylo to jako teambuilding, pro holky přijela kosmetička, pro chlapy zase někdo, kdo jim ukázal jak cvičit a starat se o sebe. Objednali se u Zelenkova cukrárna zákusy na zakázku, prostě paráda. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Za mě je to příjemná změna. Určitě by se dalo něco udělat lépe, ale také asi záleží na preferencích a přáních klientky. Udělat nějakou zásadní změnu, která by k paní vůbec nešla, by asi nebyl nejlepší nápad. Mě teď taky jedna taková změna čeká, ale ne vzhledová. Měním zaměstnání a bude ze mě zahradnice, což jsem si přála celý život. Mám z toho obrovskou radost. Zrovna jsem si objednala potřebný pracovní oděv, který je pro práci na zahradě nezbytný.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné proměny. Vždy je velmi ráda sleduji a potvrzují to, co říkám již několik let. Nikdo není ošklivý a stačí se o sebe pouze starat. Někteří lidé pouze nevědí, jak se oblíkat, učesat nebo namalovat, a to je právě ten problém. Moje známá například měla příšerný vkus na sukně a kdykoliv si ji vzala na sebe, byla hned méně atraktivní.

    OdpovědětVymazat
  4. Velice zajímavé, ale na stylistky moc nedám. Věnuji se šití a občas si vytvořím nějaký nový model podle mě. Dříve jsem si myslela, že speciální galanterie je luxus, za který si nemohu dovolit utrácet. Ale po vyzkoušení několika kousků jsem zjistila, že kvalitní galanterie je investice do mého sebevědomí a pohodlí.

    OdpovědětVymazat