úterý 24. dubna 2012

Další série Delux - zkuste kouřové líčení s LR

Další fotografie najdete zde:

http://www.infoportaly.cz/ostravsko/ostrava/10961-dalsi-serie-delux-zkuste-kourove-liceni-s-lr

Minule jsme si představili Sérii Delux - Beyond Paradise a dnes Vám ukáži, jaké další série Delux LR Health & Beauty Systems ještě nabízí. Zaujala mě napřílad Série Night Rock, se kterou můžete vyzkoušet kouřové líční. Vaše kouřové oči obtáhněte očním stylerem v karbonově černém odstínu. Samozřejmě, že i Série Night Rock má své oční stíny - Quattro Night Rock.

Dále vyživující a objemový balzám na řasy a řasenku Black Drama, o které jsme minule psali zde: http://www.infoportaly.cz/ostravsko/ostrava/10959-produkty-a-rady-delux-od-lr-health-beauty-systems

Použijte také konturovací tužku na rty Pink Line, rtěnku Pink Excess, Lesk na rty Dramatic Diamonds a podkladovou bázi na oči a na rty. Opět získáváte slevu na jednotlivé produkty při nákupu celé série a krásnou kosmetickou taštičku ve tvaru psaníčka zdarma. Další série přikládáme na ukázku ve formě fotografií článku včetně samostatných produktů Delux, které nejdou součástí zmíněných kosmetických sérií. Vše si můžete objednat prostřednictvím LR-partnerů LR Health & Beauty Systems.

Více se dozvíte přímo na místě, na infolince nebo na internetových stránkách: Závodní 2, Ostrava-Hrabůvka, tel.: 595783130, www.lr-krasa.cz, www.LR-czech.com. Pokud se chcete stát partnerem LR a distribuovat kosmetiku i šperky této firmy, čtěte zde: http://www.infoportaly.cz/ostravsko/ostrava/10935-jak-zacit-u-lr-health-beauty-systems-jako-partner

Nakupujte s vizážistkou osobně nebo přes internet na www.modajakoumeni.cz, mediálním partnerem blogu je Hitrádio Orion – www.hitradioorion.cz, Fashion Clipy vyrobila POLAR televize Ostrava – www.polar.cz

3 komentáře:

  1. Já mám produkty od LR poměrně rád. Hlavně se mi líbí ten jejich marketing, který kolem toho dělají. Respektive hodně se mi líbil ten přístup, kdy ještě moc neřešili influencery a jelo to spíš na bázi šuškandy. :) Prostě žádné SEO a obsahový marketing, jen zkušenosit lidí, které jsou stejně vždycky ty nejlepší. :) Navíc ty jejich pánské produkty jsou fakt docela špička! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem si kouřové líčení vyzkoušeli úplně poprvé v kosmetickém salonu u kamarádky a byla jsem z toho úplně upřímně nadšená :-) Skutečně velmi příjemné překvapení, když jsem neměla žádné velké očekávání. Pak jsem si tedy hned musela objednat nějaký ten komplet domů, což naštěstí díky slevovému kuponu nebyl takový finanční výdaj, jako kdybych ho kupovala v nějaké kamenné pobočce drogerie...

    OdpovědětVymazat
  3. Teda, na těch fotkách si dovedu představit, že nandat vám nějaké velké sluneční brýle a vypadáte jako nějaká známá a úspěšná hollywoodská celebrita! Jako opravdu musím pochválit Vaše vyladěné krásné outfity. Vy byste se opravdu mohla živit jako nějaká módní poradkyně. Já bych si třeba od Vás nechala moc ráda poradit! :-)

    OdpovědětVymazat