úterý 22. června 2010

STUHA NA BOMBĚ





André Breton o Fridě Kahlo řekl, že je jako stuha na bombě. Jistě tím myslel její krásu a temperament v jednom. I móda, kterou nosíme, dokáže často prozradit, zda jsme temperamentní nebo ne. Zda se rádi odvážeme nebo se držíme při zemi. Také Vám přeji přicházející prázdniny plné odvázaných zážitků a kreativních modelů.

Kolekce 2: Pončo z bazaru NN, tílko KVL, sukně Amisu, pásek Lindex, boty Reserved, kabelka H&M. Korálky na krku vlastní výroba, dají se nosit i jako náramek, což je vidět na dalších fotkách. Kožený náramek s cvočky a ozdobami Lindex.







Jantarové náušnice jsem si koupila v Praze na Národní třídě, ale je to už 10 let, takže název zlatnictví si nepamatuji. Mám k nim i náramek a přívěs, přikládám fotku ze své šperkovničky, kde je celý set. Nedávno jsem si přikoupila ještě nádherný jantarový prsten, brzy taky nafotím a doplním do kolekce. Téměř ho nesundávám z prstu. Sponečky s gumičkou mám z pouličního prodeje v Praze, toulala jsem se neznámými uličkami, takže nevím, kde, kdo, jak mi je prodal. Prsten jsem dostala od mého muže k narozeninám a vybrali jsme ho opět v mém oblíbeném zlatnictví v Havířově.

K celé kolekci by se hodily mé nové náušnice. Vyrobila jsem si je ale několik dní po focení, takže zatím přikládám jen jejich foto v podobě zátiší. Džbánek v pozadí jsem koupila na trzích pod zámkem ve Frýdku-Místku, které jsou ve městě jednou do roka.






ROMANTIKA
Pončo vytváří trochu romantickou až nezávislou vizáž, vypadají k němu hezky i rozpuštěné vlasy a stejně romantická ozdoba. Zkoušela jsem obě sady mých kovových motýlků. A protože jsem měla romantickou náladu, aranžovala jsem detailní fotky jako by se motýlci zrovna líhli.

Jedna sada je set dvou na první pohled stejných hřebínků. Jsou vykládané kamínky a sklíčky do růžových odstínů. Koupila jsem je v Bijou Brigitte.

Druhou sponečku – skřipec - jsem dostala jako dárek od mého muže. Koupili jsme ji v Nikol Fashion. Vypadá jako nádherně barevná larvička, ze které se právě vylíhnul motýlek. Motýl je opět kombinovaný se sklíčky růžové barvy. Doufám, že jsem romantickou náladu přenesla i na Vás.


K oblečení je možné použít také kovové doplňky, chladnějšího vzhledu. Tento přívěsek mám od svého bratra, dal mi ho k mým 16 narozeninám a stále ho mám. Teď se dokonce tento design – flakónek - zase vrátil do módy. A protože stále pršelo, fotila jsem ho na pozadí deštěm zmáčeného okna.


Stejně úžasně by se hodil k plédu i tento přívěsek - medvídek (bez zlatých doplňků vč. pásku). Bylo těžké ho vyfotit, protože se medvídek pořád díval jinam, než jsem potřebovala. Mám opravdu všechny končetiny i hlavičku pohyblivou, což oceníte hlavně při chůzi. Pochoduje totiž s vámi. Koupila jsem ho opět ve zlatnictví pod zámkem ve FM.


K oboum šperkům vypadají hezky tyto náušnice. Jsou z C&A.



K bílému ponču vypadají úžasně bílé doplňky. Na fotce je set přívěsu, naušnic a prstenu. Vše koupeno v mém oblíbeném zlatnictví ve Frýdku-Místku pod zámkem. Šperky působí velmi přírodně, jde o výřez mušle zapuštěný do stříbra. Šperky jsem si vyfotila na mé oblíbené knížce Nové pařížské interiéry od Taschen. Na fotce je pařížský přístav, kde jsem před dvěma lety seděla také. Určitě se tam zase jednou ... nebo vícekrát ... vrátím. Taky Vás tak okouzlilo město Paříž?

Žádné komentáře:

Okomentovat