pátek 25. června 2010

JDEME NA RYBY





Říká se, že když prší, ryby nejlépe berou. A když jsem chtěla pro Vás nafotit další kolekci, pršelo neustále. Doslova mezi kapkami deště jsem si odskočila cvaknout další fotečky. Snad trochu tématicky jsem vybrala síťovanou tuniku. Podvědomí dělá své! Tunika je docela extravagantní. Lidé na ulici si ji často detailně prohlížejí. Možná proto, že vypadá tak trochu jako síť na ryby. Takže koukněte na nové módní “úlovky“.

Kolekce 3: Top Colours of the World a síťovaná tunika Mango. Boty Reserved a kabelka H&M - obojí už znáte, snad už přestane pršet a já budu moci fotit také další své boty s otevřenou špičkou. Zjistila jsem, že z kozaček jdu rovnou do otevřených botů. S děštěm ve svém životě nějak nepočítám.

A mé oblíbené kraťasy Orsay i brýle Orsay. Kraťasy nosím tak ráda, že jsem si je koupila i v bílé barvě. Vždy mi k ním automaticky v Orsay nabalí i pásek. Není kožený, ale design je přizpůsoben vizuálu oblečení. Do Orsay chodím ráda. Líbí se mi i věrnostní program, který nabízejí svým klientkám. Každou chvilku dostanu dárkové nebo slevové kupóny, které se dají uplatnit i na zboží ve slevě. Není nic horšího, než když uděláte obrat např. 7000 Kč a za to dostanete slevový kupón na zboží v hodnotě 150 Kč , který je časově omezen. V určené době se dostavíte do obchodu a jako náhodou kupón se v té době nedá uplatnit na zboží ve slevě. Když se mi to stalo prvně, myslela jsem si, že jde skutečně o náhodu. Podruhé jsem se rozhodla, že už v tom obchodě nic nekoupím. Byl to můj oblíbený obchod s botami. Opravdu jsem to už tři roky vydržela a neudělala jim tržbu ... Navíc 150 Kč, to je teda pořádná sleva. A kam chodíte za slevami Vy?





Náušnice jsem dostala jako svatební dar od mého muže, značku neznám. A až teď zjišťuji, že jsem si náušnice vyfotila na naší svatební číši. Milá náhoda. Náhrdelník a náramek z klenotnictví Presence, hodinky Terner.


Ke kolekci šperků z Presence mohu volit i tyto náušnice, jsou překrásné a jdou lépe vidět na další detailní fotce, kterou přikládám. Je to šperk s mořským korálem, drobnými korálky a výřezem z mušle, na kterém jsou sázené malé stříbrné lístečky. Každý lísteček má ohnutý koneček, vše vypadá plasticky, nádherně.

TYRKYS - BARVA TOHOTO LÉTA



Šperky mají v sobě tyrkysovou barvu, a proto by vypadaly úžasně k této kolekci tyrkysové boty. Tyto jsou značky Lavitta. Jsou na noze nepřehlédnutelné. Stačí na krk namotat tyrkysový šátek nebo doplnit výrazné tyrkysové náušnice a nic jiného tyrkysového již nemusíte pořizovat. Tyrkysovou barvu jsem si toto léto oblíbila, takže se k ní ještě v dalších kolekcích určitě vrátím. Těšte se. Na jedné z bot je aplikovaný tyrkys náhrdelník, bohužel NN.



Náušnice a prsten C&A. Náušnicím říkám paví péra, protože zbarvení jejich nitek, ze kterých jsou tvořeny, mi je připomínají. Náušnice i prsten mají v sobě také zelenou barvu (náušnice jdou až do žluta), takže je nosím i k zelenkavým nebo neonově žlutým doplňkům. Jako skvost považuji svou brož ptáka plameňáka, který je značky Trash Made. Je vyroben z plošných spojů. Firma Trash Made vyrábí šperky, a nejen to, z recyklovaných materiálů. Označují to jako nový život pro staré elektropřístroje. Nemám ráda, když se vyhazují věci, které by mohly ještě posloužit, a proto jsem je chtěla podpořit a objednala si jejich šperk přes internet. Najdete je na www.trashmade.cz. Dózu jsem dostala darem, původ neznám.

Žádné komentáře:

Okomentovat