úterý 8. března 2011

Z LYŽÁKŮ DO TÍLKA A PODPATKŮ

Čtyři dny ve Schladmingu na lyžích. Přesně to jsem potřebovala. Pohyb, slunce a zábava. A nejen ta sportovní. Když lyžujete se čtyřmi muži, je vždycky veselo. Občas to na lanovce vypadalo jako v sexuální poradně. Mezi muži neúnavné téma. Smála jsem se ještě, když jsem sesouvala lyžáky a naskakovala do podpatků. Večer to totiž ve Schladmingu žije. Čtyřpatrový srub Tenne – www.tenne.com – má úžasného DJe a atmosféru. Tančila jsem i u tyče. Z donucení! Na parketu už nebylo místo. Denně jsme sjížděli sjezdovky po osmé hodině ranní, abychom chytili „koberec“. A denně jsme najezdili přes čtyřicet kilometrů. Asi jsem měla svalovku nohou, nevím. Než jsem si uvědomila, že bych měla začít kňourat – jako jediná ženská mezi čtyřmi muži bych si to asi mohla dovolit – končila báječná dovolená. Těšila jsem se domů. Vzduch voněl jarem, tedy příslibem nových zážitků!

Nové jarní kolekce z fotograsfií značek Amisu, Fishbone, Fishbone Sister a Smog zakoupíte u New Yorker.

Kolekce 60: Bunda Heavy Tools, kalhoty a termoprádlo Envy. Puntíkatou přilbu Scott s kožešinkou na bradu i uši, a také brýle stejné značky zakoupíte v prodejně Santi Sport, kterou najdete v Havířově v Obchodním domě Elan.

Blog najdete také na www.modajakoumeni.cz






































Žádné komentáře:

Okomentovat