čtvrtek 31. března 2011

MILENECKÉ INKOGNITO

Počasí se konečně umoudřilo a já mohla vyrazit v nové jarní kolekci od New Yorkeru. Bílé šaty a bundička byly pohodlné, stejně jako klobouk a brýle, které odpoledne dělaly trochu inkognito. Pod rouškou oranžového klobouku jsem cestovala tramvají, a taky Vám symbolicky vyfotila plastiku obřích brýlí před Domem umění v Ostravě. Velké, barevné brýle totiž letos nesmí chybět v žádném šatníku.

Trochu milenecké inkognito mi přijde báseň od Dagmar Sedlické z knihy Jak chtějí být milovány ženy. A tak Vám ji přikládám. Kdo z Vás by chtěl být aspoň chvilku „burským oříškem“...?

Zadáno pro muže

„Máš mě v hrsti
jako pytlík
burských oříšků
šustím ti v kapse
lezu do zubů
Klidně mnou plýtvej
za pouhé tři pade
ozvu se znovu ke slovu

Jsem tvoje hobby
slabůstka
jak někdy říkáš
jsem tvá
/psí/ kůstka
všechno si nechám líbit
nic nemusíš mi slíbit.

Jenom si klidně mysli na svoje
když mě tak žvýkáš
pak vyslechni moje:
Jestli seš aspoň trochu muž
dojez mě
rychle už."

Kolekce 63: Vše New Yorker. Fotil Marian Mrózek.

Nakupování s vizážistkou - služba, která Vám chyběla. Informace na www.modajakoumeni.cz

Mediálním partnerem blogu se stalo Hitrádio Orion – www.hitradioorion.cz

Partnerem blogu se stal Cinestar. Nepřehlédněte Dámské jízdy Cinestar – www.cinestar.cz

Permanentní jízda na www.modajakoumeni.cz
















Žádné komentáře:

Okomentovat