středa 20. dubna 2011

SRDCAŘI ANEB NÁKUPNÍ DNY VYPRODÁNY!

Sobotní večer jsem strávila v Cinestar u filmu Správci osudu. Myslela jsem si, že jdu na akčňák s nádechem sci-fi, ale na plátně se odehrával milostný příběh - hra řízeného osudu. Matt Damon ve filmu rok jezdí stejným autobusem, aby potkal svou Elise. Stávají se tyto příběhy i ve skutečnosti?

Utěšuji se, že z něčeho autoři knih a scénářů musí vycházet. Na Svinovském nádraží, kde jsme fotili kolekci od Lindex, jsem si vzpomněla na svou první, opravdovou, lásku. Znali jsme se chvilku a musel odjet šest set kilometrů daleko. Byli jsme oba mladí, bez auta, bez prostředků, ale hrozně zamilovaní. Moji rodiče tehdy prohlásili, že za týden bude pod našimi okny zvonit někdo jiný. Více než rok jsem psala každý den jeden dopis. Více než rok jsem si každý den vyzvedávala v naší schránce dopis od něj. Do dopisů jsem zašívala své vlasy, natírala je svým parfémem a jednou jsem ustřihla kousek krajky spodního prádla a vložila ho do něj. V době internetu a levných letenek by šest set kilometrů nebyl až takový problém. Ale pak by to nemělo takovou šťávu! Můj bývalý kolega, Petr, mi řekl, že jsem „srdcař“. Tak tahle kolekce je pro všechny srdcaře. Jsou mi tak nějak hodně sympatičtí a chápu je, když spěchají s třista šedesátým pátým dopisem na poštu.

Kolekce 67: Šaty, korzet a perly Lindex. Korzet se prodává jako spodní prádlo, já bych jej nosila samostatně nebo i pod sáčka a bundičky. Čepice C&A, punčochy DM Kabelky od Dagmar Milionové, brož Six. Boty New Yorker. Styling Inéz Bohdanová Bortoliová.

NÁKUPNÍ DNY s Obchodním centrem Futurum a Hitrádio Orion jsou VYPRODÁNY. Děkujeme všem za projev důvěry a těšíme se na společné nakupování. A Ti z Vás, kteří se nestihli přihlásit, nezoufejte. Chystáme další Nákupní dny, kde můžete vyzkoušet zdarma službu Nakupování s vizážistkou. Kolekci oblečení z tohoto článku koupíte také v prodejnách Obchodního centra Futurum.

Mediálním partnerem blogu je Hitrádio Orion – www.hitradioorion.cz
Fashion Clipy vyrobila POLAR televize Ostrava – www.polar.cz
Nepřehlédněte Dámské jízdy Cinestar – www.cinestar.cz
Permanentní jízda a Nakupování s vizážistkou na www.modajakoumeni.cz














Žádné komentáře:

Okomentovat