pátek 5. srpna 2011

S BRÝLEMI OČNÍHO STUDIA FOVEA HAVÍŘOV BUDETE POKAŽDÉ JINÁ

Vyzkoušela jsem si mnoho optických i slunečních brýlí, které nabízí Oční studio Fovea Havířov. Přiznám se, že tolik stojanů a kazet s brýlemi, které si můžete rovnou vyzkoušet, jsem snad v žádné prodejně ani očním studiu neviděla. Nerada objednávám z katalogu. A tento způsob prodeje brýlí mě oslovil.
Stejně tak i velká místnost s dětským koutkem, kde se každému klientovi věnují hodinu, aby dostal takové brýle, jaké skutečně potřebuje. Říká se tisíc lidí, tisíc názorů. Pro Fovea platí tisíc očí, tisíc nabídek brýlí. A pokud chcete měnit brýle tak často jako kabelku, můžete si zde pořídit brýle, na kterých si můžete každý den vyměnit stranice podle oblečení.
O Očním studiu Fovea jsme již podrobně psali. Článek najdete zde: http://www.infoportaly.cz/ostravsko/ostrava/6996-fovea-havirov-bryle-znacek-joop-charmant-lacoste-a-dalsi
Mediálním partnerem blogu je Hitrádio Orion – www.hitradioorion.cz
Nepřehlédněte Dámské jízdy Cinestar – www.cinestar.cz
Fashion Clipy vyrobila POLAR televize Ostrava – www.polar.cz
Nákupní dny, služba Nakupování s vizážistkou a informace o módě na www.modajakoumeni.cz








1 komentář:

  1. Brýle, které doporučujete jsou fajn. Osobně teda ale preferuju https://www.hotovebryle.cz/ . Dlouho jsem hledal, než jsem našel stránku se kterou jsem takhle spokojen. Myslím, že by to stálo za zkoušku (teda až si budete třeba časem kupovat nové brýle :D - kromě dioptrických tam mají ale i třeba sluneční, lyžařské atp, ale to je už mimo téma).

    OdpovědětVymazat