středa 7. července 2010

RADOST ŽIVOTA





Nedávno jsem si vzpomněla na rozhovor mezi starou ženou a Benjaminem ve filmu Podivuhodný příběh Benjamina Buttona. Stará paní Benjamina učila hrát na klavír a řekla mu, že není důležité jak dobře hraje, ale co při tom cítí. Myslím, že přesně o tom je tento blog. Není důležitý jeho smysl, ale radost, kterou mně - a snad občas i Vám – dělá! ... Není radost přeci hlavní smysl života?

A ZASE JINAK
Umění je kombinovat a ne stále nakupovat. Vytvořila jsem kolekci číslo 4 z oblečení, které jste již z velké části viděli. Pouze chlupatka je z obchodu RL Style - má zlatavou podšívku a příjemně hřeje - a kraťasy z Orsay. Šperky, boty a kabelka na fotce opět stejné. Na dalších fotkách v detailu šperky, které by udělaly zase odlišnou vizáž.





Ke strakaté chlupatce by se hodily i tyto šperky. Korálky jsou mé vlastní dílko, vějířkové naušnice s přívěsem opět ze zlatnictví pod zámkem ve FM. Šperky jsou výřezem z mušle a mají nádherné stříbrné kování. Mám moc ráda takto propracované šperky. Ty leopardní naušnice jsem si koupila v Paříži na trhu pod rarem (nadzemka). Trhy se v Paříži pořádají 2x týdně a koupíte tam úplně všechno. Je to kousek od Eiffelovy věže (věž jde vidět mezi domy, úžasný záběr pro fotku). Další kousky z Paříže již brzy najdete na mém blogu. Dózka je od mé babičky.

Hodinky mají dva ciferníčky. Nyní přikládám foto v detailu. Hodinky i náhrdelník jste již viděli v předchozích kolekcích.



Tyto naušnice mají hnědofialovou barvu a vypadají moc pěkně ke hnědým kraťasům Orsay. Proto je ke kolekci přikládám. Nosila jsem k nim třeba růžový top a šálu, na které jsou náušnice vyfocené. Na krku pak vypadá hezky šperk flakonek, který již také znáte.



V trávě jsem našla skutečný šperk, krásu, kterou nevyrobíte.


A zase bylo veselo.

PŘÍŠTĚ SE MŮŽETE TĚŠIT NA FOTOGRAFIE A POVÍDÁNÍ Z PŘEKRÁSNÉHO OSTROVA MALLORCA. Nafotila jsem zde pro Vás hned deset nových kolekcí.

Žádné komentáře:

Okomentovat