neděle 12. prosince 2010

ITALSKÁ ZMRZLINA, PIZZA A NOVÉ BOTY

Konečně jsem navštívila tolik vysněný Řím. Fotili jsme zde další kolekci pro blog a navíc jsme měli moře času projít si „celé“ město. Jak popsat tolik historické krásy, která se tu na Vás sesype ze všech stran? Spousta památek, ze kterých můžete jen žasnout.

Desítky překrásně zdobených kostelů, malá i velká náměstíčka s drobnými i obrovskými kašnami, z nichž nejvíce na mě udělala dojem Fontána di Trevi a také kašny na náměstí Piazza di Navona viz. foto. A když už jste si mysleli, že jste viděli vše podstatné, zjevila se před Vámi další a další náměstíčka, která nebyla ani zakreslená na mapě. Italové prostě nejsou žádní troškaři. A jejich pizza mě uchvátila. Jedla jsem ji k obědu, svačině i večeři. A zajídala to vše hromadou lahodné zmrzliny. Protože poznávat zemi – Itálii – bez pizzy a zmrzliny, prostě nejde. Kolem procházely davy krásných Italů i Italek. Většina žen měla černé kožené bundy nebo černá saka a vždy šálu nebo šátek. Úzké kalhoty, většinou slim džíny. Také kvalitní boty a kabelku. I já si koupila kvalitní boty. Kůže v přírodní barvě. Vybrala jsem si je za 15 minut i s placením v židovské čtvrtí Říma. Měla jsem totiž boty na malinkatém podpatku a i ten po celodenním chození po malých dlažebních kostkách nadělal na mých nohou hotovou paseku.

A co dalšího jsem si z Říma přivezla? Kromě zážitků také brož jelínka a řetízek s přívěsem medailonu, zdobený zirkony a bílým kamenem a také košili od Zary – koupenou v nejstarší budově mezi obchodními domy v Římě. Bylo to tak krásné prostředí, že jsem Vám to musela vyfotit. Fotila jsem také Sixtínskou kapli, Andělský hrad, Terakotovu armádu v rámci Forum Romanum a skútry, které jsou všude kolem Vás. Během cestování si vždy hodně prohlížím lidi, kteří cestují se mnou. Vlastně je to ta nejfacinovanější činnost během mých cest. Jen pozorovat. Člověk se tak dozví více, než kdyby přečetl o dané zemi celou knihu. Letěli jsme aerolinkami Niki Laudy, takže nás přivítaly letušky v růžových čepicích a jeansech. Musím říct, že to udělalo dojem. Působily uvolněně, žádné sešněrované uniformy. V Římě jsem nacházela spíše obchody z celosvětových fashion sítí, ale našly se i výjimky. Zaujal mě například krámek v blízkosti Pantheonu - LALA, Via Della Rotonda 42. Odtud mám medailon, který uvidíte na dalších fotkách z Říma.

Kolekce 47: Bunda Esciondelle, džíny Vero Moda, boty Baťa, šála C&A, kabelka Desigual. Svetr Bershka, nadkolenka Deichmann. Náušnice Six. Na dalších foto šátek New Yorker a čepice Takko.


Blog najdete také na www.modajakoumeni.cz














Žádné komentáře:

Okomentovat