pátek 10. prosince 2010

OBJEVOVÁNÍ BIELSKO BIALA

Nedávno jsem navštívila Bielsko Biala. Polské město má ohromné nákupní možnosti. Tentorkát jsem byla nadšena nejen z oblečení, ale také z nábytku a bytových doplňků. A co mě úplně dostalo, byla historická architektura města. Spěchala jsem na nákup vánočních dárků, i přesto jsem pro Vás vystřihla pár póz, protože malé uličky, kostely a schodiště Bielsko Biala prostě nesměly chybět také na mém blogu.

A než jsem zamířila do obchodního centra Sfera, prošla jsem si také centrum města. Našla jsem zde skvělý obchod s anglickou módou. Koupila jsem si svetr, který uvidíte v dalších kolekcích. A taky jsem vyfotila pár modelů pro Vás jako tip na nákupy. Třeba jeansový overal, army růžový kabátek, moře svetrů nepravidelné délky nebo jeansová vestička lemovaná kožešinkou. D&E fashion London najdete na ulici na ulici Cechowa 5. Cestu Vám poradí v obchodě na čísle: 033 829 31 84.

Kolekce číslo 46: Rolák R&L Style, kabát Pietro Filipi, čepice Takko Fashion, kraťasy Orsay, návleky Deichmann, boty Lisien, kabelka Desigual. Prsten koupený ve Zlíně, blízko prodejny INN, o které jsem zde již psala. Náramek je ze zlatnictví ve Frýdku-Místku a náušnice z bižuterie v OD Elán Havířov. Koupila jsem zde i barevné punčochy. Opravdu všechny odstíny zde prodává Dagmar Milionová.

Blog najdete také na www.modajakoumeni.cz




















Žádné komentáře:

Okomentovat