úterý 21. září 2010

CHTĚL BYCH SE PROMĚNIT V TEBE

Kolekce 31: Šaty ZHI, kabát Reserved, čepice Orsay. Kozačky mám nové, koupila jsem je v salónu Lisiens Frýdek-Místek, kde se prodává i oblečení. Jsou kombinované ze dvou materiálů, chlupatá umělá kožešina zdobí zadní část boty a přední část i špičku kryje lakovaná kůže. Kabelka je ze stejného lakovaného materiálu, dokonce velmi podobného vzoru. Kabelku zdobí malý zámeček ve tvaru srdce, zdobený zirkonky.

A když už jsme zase u toho srdce, uvědomuji si, že jsem již napsala mnoho článků o lásce, citovala verše i milostné dopisy. Nikdy však nezaznělo slovo sex? Jak se to mohlo stát?

Tedy další ukázka z knihy Antologie milostných dopisů, uspořádáno Jaroslavou Jiskrovou - peprná korespondence z dob, kdy na zprávu své milenky museli čekat i několik měsíců - Roger Vailland, francouzský spisovatel, píše o svých citech a tužbách Italce, Elisabeth Naldiové:
„Po Tvém odjezdu jsem hodně spal, to je to nejlepší po takovém milování, tolik Ti toho zase dám až budeš znovu v mém náručí: „Nehýbej se, miláčku, nehýbej se ...“ Tolik po Tobě toužím. Já ale jsem při našem odloučení na tom líp, protože jsem sám, spím sám a dělám si, co chci ... Musíš mi o všem povědět, má lásko, bez hanby a studu, chtěl bych se celý proměnit v Tebe, protože Tě miluji...“














Žádné komentáře:

Okomentovat