pondělí 20. září 2010

KDE VYBRAT KABÁTY A NEJEN TO

New Yorker
A podzimní nakupování pokračuje. Jistě jste si všimli, že se na mém blogu často objevuje oblečení z New Yorkeru. Zaskočila jsem se tedy podívat na jejich podzimní kolekci. Prodejnu v Havířově mám ze všech NY obchodlů nejraději. Je prostorná a přehledná.

Tvídové kabátky, zajímavých střihů, se zdobnými maxi stojáčky, úžasné.




Gepard a vojenské motivy na kabátcích.




Chlupatka, mám pro ně slabost.


Khaki kabelka se zajímavým zdobením. K tomu šála bez konce – šála je sešitá konci k sobě, je to praktické řešení, neodmotává se.


Bláznivá čepice, neodolala jsem a rovnou si ji vyzkoušela.



Deichmann
Havířovský Deichmann mi nabídnul hezké modely až v zadní části prodejny. I přesto jsem nadšená. K těmto botům bych vybrala chlupatku, jeansy a bláznivou čepici.


Boty s přezkami by se zase báječně hodily ke krátké, kožené bundičce.


Poslední model od Deichmanna možná nevypadá příliš zajímavě, ale na noze jsou boty hezké a pohodlné. A modrá letí.

2 komentáře:

  1. NY a Deichmann maji sice mene kvalitni veci ale napadite a hodne cenove dostupne. ja se tam objevuji pomerne casto, letosni podzim v NY me navic prijemne prekvapil mnozstvym skvelych doplnku.

    OdpovědětVymazat
  2. Teda to jsou fakt super kousky a tady vidím, že móda může být skutečně jako umění. Já, když jsem našel tenhle blog, tak jsem tomu moc nevěřil, ale chyba lávky. A to jsem na moderní umění náročný, protože mě hodně baví návštěva prodejní galerie obrazů a takovéhle mňaminy. Prostě náročný divák i čtenář. ;-)

    OdpovědětVymazat