pondělí 6. září 2010

MICHELANGELO NA ŠATECH

Že vnímám módu jako umění je patrné z názvu tohoto blogu. Občas se v obchodech s oblečením letmo dotýkám konečky prstů všech látek, které nám pro další sezónu návrháři vybrali. Letos mi pod prsty šustí satén a jako nechtěné pavučinky, zamotané mezi prsty, působí některé krajky halenek a šatů. Jednu takovou halenku jsem Vám předvedla v kolekci číslo 19. A saténové tílko je ještě před námi. Zajímavé na dotek jsou také látky s potiskem. A ještě zajímavější jsou pro oko.

Miluji stropy kaplí a zámků, zdobené malbami. Když jsem navštívila Versailles, bolelo mě po prohlídce druhý den za krkem. Sixtínskou kapli teprve navštívím. Na listopad mám už rezervované letenky do Říma. Zatím se místo Michelangela Buonarrotiho spokojím s šaty z Manga. V jejich potisku nenajdu Adamův a Evin ráj, ale vždy mi připomíná mé milované stropy. A taky, že móda je umění!

Kolekce 29: Šaty Mango, boty Baťa. Sako H&M, šálu už mám mnoho let, nepamatuji si, odkud je. Opasek i šperky již znáte, pouze rudý prsten a brož-náušnice jsou nové. Obojí Takko F. Kabelku NN jsem si koupila ve španělském Lloret de Mare na dovolené. Vesta Promod. Beranice NN.





VRSTVENÍ
Přicházející podzim neřeším nákupy teplejšího oblečení. Snažím se raději vrstvit oblečení a především používat doplňky – šátky, šály, plédy, různé pokrývky hlavy, návleky, nadkolínka a také rukavice.






PLETENINY
A když už je opravdu hodně zima, místo krátkých bundiček a sak použiji pletené svetry a vesty. Tuto vestu označil jeden muž za důchodcovskou. Já ji vidím jako originální a ještě navíc hřejivý kousek mého šatníku. A k pleteninám se na blogu ještě vrátím. Mám totiž svetry i šaty snad z celého stáda oveček.




BERANY DUC
Beranice jsou hitem zimní sezóny již dlouho. Model s beranicí je sice velmi extravagantní, ale praktický. Například při procházkách v Alpách nedám na takové čepice dopustit. Ta má je opravdu beraní a je od mé mamky. Kdysi ji sama nosila. Při focení jsem zapomněla brož, kterou jsem chtěla na beranici připnout, a tak jsem ji ozdobila náušnicí.






Potisk šatů v detailu. Šaty mají i zajímavá ramena. Jako lístky v květech růže, pokládané na sebe.


Žádné komentáře:

Okomentovat