pátek 17. září 2010

PODZIMNÍ MÓDA ANEB KDE NAKUPOVAT

Vyjela jsem si na výlet do Zlína, kde studuji. Navštívila jsem zde můj oblíbený obchodní dům Zlaté jablko a náhodou byla doslova při vybalování nových sezónních kolekcí. Udělala jsem pro Vás pár snínků podzimních a zimních modelů.




GAS

Vestička s pleteninou na zádech, originální.


Bunda, ve které určitě nebude zima a ještě má zajímavé potisky.



Lesklé kalhoty, zapomněla jsem si na ně sáhnout, zda jde o satén. Prodejna je nabízí v různých barvách.



Foto prodejny, kde mě uvítala příjemná paní manažerka obchodu a provedla mě celou kolekcí.



Miss Sixty


Odstíny magenty až do purpurové mě dostaly. Halenky zajímavých, nepravidelných střihů, fialové – melírované – kabáty.



Úžasné svrchníky, barevné i černé s leskem. S barvami Miss Sixty rozhodně umí pracovat.



Svetr se zajímavě řešeným stojáčkem.



Zlatá bunda a nejen bunda. Kreativních, zlatých modelů jsem zde našla více.



INN


Při cestě k zaparkovanému autu jsem se stavila ještě v prodejně INN. Už jsem o tomto obchodě psala. Minule jsem si tam koupila kabelku s doctor bag zapínáním. A teď jsem zde objevila letní kozačky. Vyzkoušela jsem všechny barvy, ale tyrkysová opět vyhrála. Kozačky v plné parádě uvidíte v další kolekcích na tomto blogu.





Růžové a černé letní kozačky.



Nádherné pásky, hadí jsem si musela vyzkoušet. Má kovovou hadí hlavu a část opasku je tvořena z kožených šupin jako na skutečné hadí kůži.



Hadí psaníčka z výlohy a další kabelky.



Western fashion story.


Zajímavé letní boty, teď ve výrazných slevách - až 40% na některých produktech.

Žádné komentáře:

Okomentovat