pondělí 6. června 2011

VYSNĚNÁ VÁHA ANEB PLAVKY, KTERÉ SLUŠÍ

„Od mé vysněné váhy mě už dělí jen střevní chřipka!" Tak právě tahle věta od Emily z filmu Ďábel nosí Pradu se mi vybavila, když jsem si letos vybírala nové plavky ve zkušebních kabinkách. Navíc mi prodejci odmítali vyměnit vrchní i spodní díl k sobě. Jak si ale vybrat plavky, když vršek potřebuji XL a spodní díl S.


Napadla mě výměna, ale marně jsem hledala kamarádku, která by měla stejný vkus, širší boky a hlavně chuť si zkoušet plavky. A pak jsem navštívila New Yorker, kde si můžete měnit velikosti podle potřeby. Seděli mi hned patery plavky. Tak jsem si koupila troje a konečně se začala pořádně těšit na dovolenou. Ještě jsem Vám nepopřála hezké léto. Tak překrásné léto, dámy!

Spodní prádlo i plavky z fotografií najdete u Ann Christine.

Nakupujte s vizážistkou na www.modajakoumeni.cz
Mediálním partnerem blogu je Hitrádio Orion – www.hitradioorion.cz
Fashion Clipy vyrobila POLAR televize Ostrava – www.polar.cz
Nepřehlédněte Dámské jízdy Cinestar – www.cinestar.cz
Permanentní jízda na www.modajakoumeni.cz




























2 komentáře:

  1. Tyjo, musím uznat, že některé kousky jsou vážně moc pěkné. Já osobně teda už teď s váhou nemám až takové problémy jako dřív. Vlastně jsem se sebou teď v tomto ohledu spokojená. Super je, že právě plavky se mi teď nakupují mnohem snadněji, než dřív. :)

    OdpovědětVymazat
  2. No, já si myslím, že toto platí nejen pro plavky, ale třeba i pro spodní prádlo. Mně se teď povedlo dostat asi 4 kila dolů a když jsem se na sebe dívala do zrcadla ve spodním prádle, tak jsem naznala, že vlastně už konečně vypadám vážně dobře. :-)

    OdpovědětVymazat