čtvrtek 14. října 2010

INSPIROVÁN VŠÍM

Ráda se procházím po ulicích a pozoruji streetovou módu. Dnes je to tak trochu inkognito šmírování pod krempou klobouku. Na kolemjdoucích jsem objevila kapri kožené kalhoty, tenisky s krajkovou halenkou a moře barevných triček. Jak řekl guru světové módy, Karel Lagerfeld: „Jsem inspirován vším. Je jen jedno pravidlo: otevřené oči!“

Kolekce 36: Top Timo, sukně Time Out, boty Tamaris, kabelka Puma, klobouk C&A, límec – vlastní práce. Korálky Havelský trh Praha, přívěsek srdíčko Zlatnictví Avion Ostrava, náušnice Six, prsteny – bílý J&P Rytec Frýdek-Místek, černý Gold Fixing Havířov. Svetr je z mé oblíbené značky Stradivarius, o které jsem Vám psala z mých letních cest po Mallorce. Zjistila jsem, že se mimo jiné dá tato značka koupit u mé kamarádky Martiny na www.mimibazar.cz/agoska.











Tentokrát jsem nepózovala sama. Naší Sofince se prostě kabelka Puma na první pohled zalíbila.


Žádné komentáře:

Okomentovat