úterý 26. října 2010

R&L STYLE HAVÍŘOV ZNÁ PODZIMNÍ TRENDY MÓDY

Mám ráda neobvyklou módu. Změny a překvapení vítám i ve svém životě. A šatník k němu patří. Nedávno jsem Vám popsala své nákupy v Obchodním domě Elan Havířov. Navštívila jsem jej znovu, tentokrát jsem si vyhlídla R&L Style. Jak velkou přednost tohoto obchodu vidím v komplexnosti zboží.

Můžete se obléci doslova od hlavy až k patě. Začít můžete kreativním spodním prádlem. A když říkám kreativním, myslím tím vše barevné krajky, potisky květinové, geometrické, zvířecí a další barevné prádlo. Sety podprsenek, kalhotek všech střihů, košilek, body, korzetů, podvazkových pásů, punčoch a další modely. Samozřejmě i noční košilky, pyžama, župany. A vše je hodně sexy.

A co dále na sebe? Zkuste šmrcovní vestičky z pleteniny, kombinované s kožešinou a štrásovými ozdobami. Jednu jsem pro Vás nafotila do příští kolekce. Jako horký tip tohoto blogu bych představila různá ponča z pletenin. V této kolekci jsem si vyzkoušela tzv. minipončo, které vypadá hezky na hladkém triku nebo roláku. A navíc Vás zahřeje, pokud máte kabát nebo bundu s odhaleným dekoltem. R&L Style Havířov pro podzim/zimu 2010 nabízí také mnoho strečových kalhot a sukní, zdobené lesklou koženkou, zipy apod. Takto kombinovaný černý střeč je teď hodně IN. Skvělé jsou zde také bundy, bohatě zdobené umělými kožešinami. A je v nich opravdu teplo. Vyjímečně jsem při foceni nemrzla. Protože mě je zima pořád a všude. Zmíněná pletená ponča jsou také dobrou variantou pro zmrzlíky, jako jsem já.

A co mě dostalo jsou boty tohoto obchodu. Jsou velice neobvyklé, hodně extravagantní a trendové. Vyzkoušela jsem si kozačky s probarvenou špičkou – o těch příště. Na noze mi velmi hezky seděly kozačky s ohrnutým okrajem, zdobeným kožíškem. Líbily se mi tak moc, až jsem si je odnesla domů. Dají se polohovat - ohnout až k zemi, pak jsou kotníkové. Nebo je možné ohyb udělat menší, a pak zakryjí i lýtko. Tyto boty jsem Vám nafotila hned v první kolekci. Stejně tak i teplé pončo a barety. Letošní podzim bych nazvala baretománií. Ale pleteninový baret je dobrá volba. Za posledních čtrnáct dní jsem jich měla na hlavě desítky. A mohu Vám říc, že v nich netáhne na uši a zároveň Vám nezničí účes, protože se dají pohodlně nasadit jen na zadní část hlavy. Ocení to hlavně ženy s ofinami.

A když budete chtít odejít s kompletním modelem z havířovské prodejny R&L Style, nezapomeňte na šperky. Tolik originálních prstenů a nejen to jste možná pohromadě neviděli již dlouho. Ke své kolekci jsem si vybrala hned dva prsteny. První měl tvar růže a báječně korespondoval s náhrdelníkem ve stejném designu. Druhý mi připomínal Edvardův prsten z Eclipse. Edvard s ním žádal o roku Bellu, takže jsem ho nechtěla sundat z ruky.

Kolekce číslo 42: Vše vč. šperků, kabelky a botů koupeno v prodejně R&L Style Havířov.


Kdo chcete navštívit prodejnu R&L Style Havířov, hledejte Obchodní dům Elan Havířov, Náměstí Republiky 860. Tel.: 777 319 128

Blog najdete také na adrese: www.modajakoumeni.cz





















Žádné komentáře:

Okomentovat