neděle 24. října 2010

SALÓN RADKY WITOVÉ-KADEŘNICTVÍ S NÁPADEM

Nechceme se líbit proto, abychom se zavděčili mužům, chceme jen být spokojené samy se sebou. Pak tato spokojenost pohladí naši duši a okouzlí každého muže našeho srdce. Slogan mého oblíbeného Salónu Radky Witové mám ráda. Je pravdivý. Proto jsem se rozhodla o tomto Salónu napsat. Chodím do něj relaxovat, zasmát se, a taky se trochu proměnit. Vyhovuje mi, že je vše na jednom místě. Kadeřnictví, úprava nehtů, kosmetika i úprava obočí, masáže a další služby. Někdy si vyšetřím tři hodiny svého času a pak odcházím s novým účesem, upraveným obočím i nehty a ještě zrelaxiji na masáži. Jindy zase nestíhám a tak mi má kadeřnice, Natálie Witová, upraví za 20 minut vlasy, než stihnu dopít kafe. Natálie se nebojí experimentovat a umí poradit. Absolvovala několik kadeřnických soutěží v rámci Evropy a získala pár "medailí". Ale protože se nerada chlubí, musím to udělat za ní. V kadeřnictví používají vlasovou kosmetiku a výrobky od značky Goldwell, což mi vyhovuje.

Pokud chcete o Studiu Radky Witové vědět více, prohlédněte si prezentaci tohoto "ráje pro ženy" zde: http://www.infoportaly.cz/ostravsko/ostrava/5231-salon-radky-witove-komplexni-sluzby-zensky-raj-pod-strechou

Natočila jsem pro Vás i malý CLIP o studiu Radky Witové.



Protože móda bez upravených vlasů a nehtů, čisté a odpočaté pleti, a tak vůbec občasného "zkrášlovacího" dne by nebyla módou, nafotila jsem také dvě kolekce s účesem od kadeřnice, Natálie Witové.

Kolekce 40 kudrlínka: Tričko Mango, sukně Amisu New Yorker, kabát Grey Wolf. Boty La Farfalla, šperky již znáte. Mé “číro“ bylo nejdříve kolmé k mé hlavě, ale nehodilo se k bílé halence, kterou jsem měla na sobě, a tak jsme ho trochu přičísly na stranu. Cestou ze salónu jsem na přechodu potkala několik dívek. Na první pohled šlo o spolužačky, které si vykračovaly ze školy vstříc volnému odpoledni. Hromadně se po mě otočily. A závěr? Přestože jsem raději, když se po mně otáčejí muži, jsem zároveň šťastná, že Vás – ženy – mé kolekce také inspirují. Děkuji.

Kolekce 41 číro: Halenka K&J Fashion, sukně a šátek Orsay, opasek NN koupený ve frýdecko-místeckém Tonaku, boty jsou koupené ve zlínské prodejně INN, o které jsem již na blogu psala. Nyní vidíte boty nafocené v kolekci. Kabelka Desigual. Pokud jste si všimli, že mám jen jednu náušnici, je to tak. Oblékala jsem se v takovém zmatku, že jsem si nasadila jen jednu. Tohle se mi ještě nestalo. Ale náušnice Presence jsou tak originální, že i jeden kousek šperku stačí na jednu kolekci. Kabát je ze sekáče pod frýdeckým zámkem. Hodinky Tommy Hilfiger, náramek “paprička“ - NN z Rhodosu. Překrásné nehty mi vytvořili opět v salónu Radky Witové v Havířově. Nehty jsou velice originální, podobnou kombinaci barev jsem nikdy neviděla. A nejedná se o lak. Na vyžádání Vám v tomto salónu nazdobí nehty speciálním třpytkovým práškem, který má v sobě zvláštní lesk a zbarvení nehtů vypadá zajímavěji než standardní laky na nehty. Móda jako umění.cz děkuje za podporu blogu Salónu Radky Witové.

Tento blog najdete také na www.modajakoumeni.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat