pondělí 18. října 2010

MODENIKA-PODZIMNÍ SKVOSTY-PIETRO FILIPI, YVES TANGUY

Navštívila jsem obchod MODENIKA, který sídlí v Obchodním domě Elan v Havířově. Prodejnu však mají také v Ostravě na Nádražní ulici. Nabízejí značky jako Pietro Filipi, Alexandra, Yves Tanguy od společnosti IBC Brno, Neige Noire, Rosenbaum a další skvělé značky.

Vybrat si můžete také ze šperků od Pierre Lang. Já si vybrala set - nádherné náušnice a přívěs s vážkou.

Nejvíce mě zaujaly topy a body z elastického saténu právě od Pietro Filipi. Stejně tak kabátky poseté flitry nebo tolik nyní moderní pelerínový střih kabátu. No a samozřejmě jsem si musela vyzkoušet všechny kostýmy. Chtěla jsem se vidět v pánském stylu, který se teď tolik nosí. V tvídovém saku Rosenbaum nebo pohodlném kostýmu Pietro Filipi. A když už jsem si připadala příliš chlapsky, vyměnila jsem bílou košili za saténové body od Pietro Filipi s nařasenými rukávy. Na krk jsem přidala perly a rázem jsem se cítila jako Coco Chanel.

Zajímavé byly také kabáty s kožešinkou od Alexandry. Když jsem je oblékla, připadala jsem si jako zabalená v hedvábné dece.

A pokud nevíte, jakou barvu kabátku letos zvolit, doporučuji MODENIKU, kde mají od Yves Tanguy snad všechny barvy. Zapózovala jsem si v mé tolik oblíbené tyrkysové barvě. Pak jsem vyzkoušela i zelenou, která mi šla úžasně k očím. A aby toho nebylo málo, našla jsem i magentu. Kabátky měly různě řešené límce. A tak jsem ještě vyzkoušela červený kabát se sportovním stojáčkem i s bohémsky rozevlátým obřím límcem.

Paní majitelka, Monika Dvořáková, mi ukázala také dlouhé, barevné šaty a zajímavé halenky. Nebo naopak bílé košile všech střihových variací.

Když jsem měla chuť trochu skotačit, vyzkoušela jsem všechny barety, které v obchodě mají. Flitrový a tyrkysový s šálou jsem Vám i nafotila. No a nebyla jsem tu sama. Ze všech stran na mě koukala Aňa Geislerová. Jak už určitě víte, je tváří Pietro Filipi, a tak jsme se tu potkaly. Ona jen v papírové podobě na plakátech a já v bezva náladě.

Kolekce 37: Svetřík, kalhoty, kabát i baret, vše Pietro Filipi. Svetřík je velice kreativního střihu. Většina svetrů a halenek střižených do "T" mě dost rozšiřují. Vypadají lépe na velmi štíhlých a přes ramena a hrudník drobných ženách. Ale tento svetr je podél těla prošitý a proto vypadá hezky na jakékoli postavě. Návrháři od Pietro Filipi se asi prošli po ulici mezi ženami než začali navrhovat. A to musím ocenit! Boty Deichmann.

Postupně Vám ukážu všechny kolekce, které jsem si v MODENICE vyzkoušela a vyfotila.

Děkuji mým kamarádům A+V s rodinou a zvířectvem za propůjčení jejich nádherné zahrady k focení. Mimochodem si ji celou navrhovali, zrealizovali a udržují sami.

Děkuji MODENIKA - Monice Dvořákové - že se nebojí nabízet i jiné modely a značky než běžně míjíme v obchodních centrech. MODENIKU najdete v Havířově na Nám. Republiky 860, v obchodním domě Elan Havířov. Tel.: 596 802 266. V Ostravě MODENIKU najdete na ulici Nádražní 38. Tel.: 596 110 136.

Tento blog najdete také na adrese: www.modajakoumeni.cz










Žádné komentáře:

Okomentovat