úterý 19. října 2010

KABÁTKY YVES TANGUY VE VŠECH BARVÁCH

Minule jsem se zmínila o široké škále barev kabátků značky Yves Tanguy, které se dají koupit v obchodě MODENIKA v Havířově. Zašla jsem se do prodejny podívat, co nového zase dostali a vybrala jsem si i dárek k narozeninám. Kabát - pelerínu - a krajkovou halenku, vše značky Pietro Filipi.

Modely uvidíte v dalších kolekcích, ale teď se podívejte, jak je tyrkysová super nejen v rámci letní módy.

Kolekce 38: Svetřík Pietro Filipi, kabát Yves Tanguy, boty Salón Lisiens Frýdek-Místek, šperky Pierre Lang.

Paní majitelka obchodu, Monika Dvořáková, mi ukázala nové modely od Rosenbaum. V rámci nové rubriky "Host blogu" uvidíte tyto nové trendy již brzy na tomto blogu nebo na www.modajakoumeni.cz

Nafotila jsem Vám i prostředí obchodního domu Elan Havířov a havířovské prodejny MODENIKA. MODENIKU navštivte v Havířově na Nám. Republiky 860, v obchodním domě Elan Havířov. Tel.: 596 802 266. V Ostravě MODENIKU najdete na ulici Nádražní 38. Tel.: 596 110 136.














Žádné komentáře:

Okomentovat