pátek 29. října 2010

KABÁTY POŠITÉ FLITRY S POŘÁDNOU KOŽEŠINOU OD PIETRO FILIPI

Dnes ráno jsem vycházela z domu o trochu dříve než obvykle a teploměr nepřekročil 10 stupňů. Uvědomila jsem si, že jde do tuhého, takže tady jsou tipy na pořádné zimní svrchníky.

MODENIKA Havířov mi předvedla kabáty od Pietro Filipi. Jeden jsem měla právě na sobě a další Vám předkládám.

Stejně tak zelený kabát od Yves Tanguy. Barevné šaty s podzimní tématikou se na procházku parkem vyloženě hodily i barevně. Vázačku šatů jsem zkoušela navázat do pasu i přehodit přes kabát.

A zima mi rozhodně nebyla! Krásný podzim.

Kolekce 43: Body, kostým a flitrový kabát Pietro Filipi. Perly vlastní výroba, náušnice Six. Boty Deichmann.

Kolekce zelená 44: Šaty i kabát Yves Tanguy, boty Salón Lisiens Frýdek-Místek. Šperky - náušnice a přívěs vážka - Pierre Lang, prsten J&P Rytec Frýdek-Místek.

MODENIKU navštivte v Havířově na Nám. Republiky 860, v obchodním domě Elan Havířov. Tel.: 596 802 266. V Ostravě MODENIKU najdete na ulici Nádražní 38. Tel.: 596 110 136.

Tento blog najdete také na www.modajakoumeni.cz


















Žádné komentáře:

Okomentovat