pondělí 24. ledna 2011

BALETKA NA KOLOBĚŽCE

Chtěla jsem pro Vás nafotit jarní modely. A než jsme se vydali k ostravskému Sýkorovu mostu, kde jsme fotili další kolekci „Baletky“, nasněžilo pár centimetrů sněhu. A tak jsem přivlékla nadkolenka, kotníkové boty vyměnila za vysoké kozačky, přidala hrubou šálu i kožíšek. A také jsem hodně tančila, abych nezmrzla.

U vody, s šátkem, pak na schodech, na koloběžce a vlastně všude. Měla jsem totiž opět sukni z Topshop. Připomíná mi baletní sukně, ve kterých jsem kdysi tančila v baletním sále. Kdo neviděl letní tanec baletky, může kouknout do starších článků blogu - „Baletka v parku“.

Fotil Karel Kantor. A taky pózoval s koloběžkou, viď Karle!

Kolekce 54: Korzet z pleteniny a svetr Stradivarius, sukně ala baletka z Topshop, vesta chlupatka Orsay, punčochy Dagmar Milionova z OD Elan. Boty jsem koupila v Eurovea Bratislava. Šála a kabát C&A, nadkolenka Deichmann, baret je koupený v Paříži. Náušnice Presence, hodinky Storm, brož s motýlem Six, korále vlastní výroba, srdce na řetězu Shopping G. Frýdek-Místek, kabelka OD Elan Havířov, nehty Salón Radky Witové.

Blog najdete také na www.modajakoumeni.cz












Žádné komentáře:

Okomentovat