čtvrtek 13. ledna 2011

PRUHOVANÝ ANDĚL

Jako anděl s proužkovanými křídly jsem si připadala v novém svetru Atmosphere. Kolekci 53 jsem sestavila z trička Time Out, čepice Takko Fashion, sukně Higgins, koupené v prodejně KOD. Boty Salón Lisien, klobouk Tonak a punčochy jsou od Dagmar Milionové z Obchodního domu Elán Havířov. Kdo sháníte barevné punčochy nebo kvalitní kosmetiku Artdeco, zde nakoupíte obojí.

Fotili jsme opakovaně v prostorách Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Fotografie vytvořil opět Martin Kup.

Andělská kolekce z vánočního přání se Vám líbila. Tolik reakcí na přání k Vánocům jsem nikdy nedostala. Na anděla jsem myslela ještě několik dní poté. Vzpomněla jsem si na mého oblíbeného Petrarcu. Když psal Sonety Lauře, viděl svou milovanou Lauru také jako anděla...

....„Krok její nebyl krokem z této země,
tak anděl kráčívá; zvuk mluvy tklivé
tak jinak zněl než lidská slova mdlá.

Já ducha rajského, já slunce živé
v ní tady zřel. Je-li dnes jiná, ve mně
žhne dál, ač prška šípů ochabla.“

Blog najdete také na www.modajakoumeni.cz.















Žádné komentáře:

Okomentovat