neděle 2. ledna 2011

POULIČNÍ UMĚLKYNĚ ANEB BERANICE OD VAN GRAAF

Beranice Marie Lund od Van Graaf. Tak to bylo to jediné, co mě na ulici hřálo, když jsme s fotografem Karlem Kantorem fotili novou kolekci. Trefně jsme ji nazvali Pouliční umělkyně. Začalo hustě sněžit a čaj, který jsem měla v termosce na dokreslení atmoféry fotografie, se skutečně hodil. Byla hrozná zima a já si vyškemrala rukavice od Karla. Vypadaly tak akorát pro pouličního umělce.

Miluji sníh! Ale v Alpách si to člověk přeci jen trochu jinak vychutná než ve městě. Takže pokud se Vám stýská po létě nebo aspoň jarních, rozkvetlých stromech, těšte se na další články. Již brzy Vám odhalím NOVÉ JARNÍ KOLEKCE od Van Graaf. Když jsem viděla první modely, rozkvetla jsem také.

Mimochodem, pokud Vás nedorazil nákup vánočních dárků a máte chuť nakupovat, zastavte se u Van Graaf. Ve čtyřech patrech, nabitých nádhernými kolekcemi, musí vybrat úplně každý!

Kolekce 51: Beranice Marie Lund koupíte u Van Graaf, svetr Bershka, bunda Colour of the World, džíny Orsay, boty jsou přivezené z Říma z židovské čtvrti. Kabela Björn B. z prodejny Dagmar Milionové, rolák R&L Style a bižuterii - brož kočičku - koupíte v OD Elan Havířov. Náušnice Presence a šála C&A.

Více také na www.modajakoumeni.cz











Žádné komentáře:

Okomentovat