středa 26. ledna 2011

SVĚŽÍ A NÁPADITÁ MÓDA OD H&M

Navštívila jsem pražský showroom H&M, kde jsem si prohlédla jarní kolekci dříve, než se objeví v prodejnách této značky. Nafotila jsem pro Vás pár fotografií. Ze svěží, jarní kolekce mě opravdu nadchly sety. Květinová kabelka a boty, dále kabelka s náramkem a náušnicemi s potiskem kostky, či černobílé šaty s kabelkou, kde je látka potištěná ikonami ptáků. Mimochodem nejsou to první ptáci v jarní kolekci, které jsem viděla. Často se zde opakovalo oblečení v křiklavé, korálové barvě – šaty, kraťasy s vyvýšeným pasem, šperky, boty apod. Zdobení v podobě volánů, mašliček, nechyběly samozřejmě ani proužky. Také potisky – reklamní fotografie. A jak jsem již uvedla, kostičky a opět celá arboreta květin. Boty dřeváky, které mám tolik ráda.






















Ukázka panské kolekce - kostička i na pánských botách a čepici. Mimochodem do showroom H&M občas chodí vybírat oblečení také Pavel Liška nebo Vojta Dyk. Ani jednoho jsem bohužel nepotkala, třeba příště.


Jarní kolekce přímo na manekýnce.















Nepřehlédněte pejskový motiv jako potisk látky, přívěsky klíčů všech možných tvarů i barev a náhrdelník s třásněmi. Dále dvojbarevné boty, které se hodí k černému i hnědému oblečení, úzké - rovné - šaty a dašlí nápadité modely.














Žádné komentáře:

Okomentovat