neděle 9. ledna 2011

HLAVOU V OBLACÍCH

Někdy se zasním a pak se na mě okolí zlobí, že zase neposlouchám, co mi říkají. Jenže ty sny jsou často zajímavější než realita. Tu už znám. Nemají hranice, neříká se v nich „to nejde“ a taky mě často posouvají dál. Nedávno jsem si v mysli procházela seznam svých snů za posledních pět let. Často to byly opravdu jen bláznivé nápady. Zvláštní je, že i ty nejbláznivější jsem do jednoho zrealizovala. Myslím ty, které jsem si opravdu přála udělat – prožít.

Jste také často hlavou v oblacích? Já svou hlavu pozvednu kdykoliv jedu do Zlína. Fotografie tentokrát vznikaly v prostorách zlínské Univerzity Tomáše Bati. Jak jsem již na blogu psala, navštěvuji zde Fakultu multimediálních komunikací. Pokaždé, když přicházím ke škole, jsem okouzlena budovami navrženými profesorkou Evou Jiřičnou. Univerzitní centrum mě však fascinuje i uvnitř. Například knihovna má 558 elektrifikovaných studijních pracovišť pro připojení notebooků, 216 z nich je vybaveno počítači. Knihovna je dimenzována na 13 000 registrovaných uživatelů. Asi nejkrásnější pocit zažijete, když se uvnitř hlavní budovy zakloníte. Obrovské prostory s výsokými stropy prostě budí respekt. Podobné pocity jsem měla v Justičním paláci v Bruselu. Jenže tam mě ohromila i historie budovy. Přemýšlela jsem, zda mě v poslední době tolik zaujala nějaká moderní budova jako komplex nových univerzitních budov ve Zlíně. A na žádnou jsem si nevzpomněla ...

Děkuji Univerzitě Tomáše Bati za podporu blogu Móda jako umění.cz.

Kolekce 52: Košile a svetr Bershka, tílko Time Out, klobouk Tonak, boty La Farfalla, sukně Amisu koupíte v prodejně New Yorker, nadkolenka Deichmann, punčochy R&L Style, čepice a šála C&A, náušnice New Yorker, dvojitý řetízek Lindex. Opasek Next, kabelka Mango.

Fotil další z talentovaných fotografů, Martin Kup.














Žádné komentáře:

Okomentovat