neděle 22. května 2011

MUŽSKÉ JÁ ANEB ŠIFRA LADY INÉZ V ANN CHRISTINE

Dnešní den začal jinak než obvykle. Do redakce mi totiž přišla obálka. A v ní bylo psaní:
VZKAZ 1

„Když se ráno probudím
a den je ještě poupě,
o Tvé tváři zase sním,
připadám si hloupě.

Tvoje vůně cizí je mi,
tak píši vzkaz ač nevím,
zda i v Tobě opojení,
vzbudí tyto řádky - to je snem mým.

Pod mostem, kde řeka Lučina prudce se stáčí,
čeká Tě překvapení - tak jdi,
já šťastný jsem, že teď ke mně kráčí,
láska, o níž muži jen sní.“

Trochu překvapení, trochu šok. Směs podivínství, romantiky a napětí zároveň byla tak lákavá, že jsem sedla do auta a odjela do Havířova pod most, kde teče řeka Lučina. Prožila jsem zde dětství. Moc ráda se kolem Lučiny procházím. Prošla jsem celý most, ale nic jsem nenašla. A pak jsem si vzpomněla, že v psaní bylo uvedeno – pod mostem. A opravdu tam na mě čekalo další psaní. A o tom zase příště...!

Kolekce 75 ze Vzkazu 1: Vše včetně doplňků a botů – Ann Christine. Čelenka Bižuterie OD Elan. Fotil Karel Kantor, styling Inéz Bohdanová Bortoliová.

Mediálním partnerem blogu je Hitrádio Orion – www.hitradioorion.cz
Nepřehlédněte Dámské jízdy Cinestar – www.cinestar.cz
Fashion Clipy vyrobila POLAR televize Ostrava – www.polar.cz
Permanentní jízda a služba Nakupování s vizážistkou na www.modajakoumeni.cz

















Žádné komentáře:

Okomentovat