neděle 8. května 2011

NÁKUPNÍ DNY OC FUTURUM MĚLY ŠŤÁVU ANEB PROUŽKATÝ LINDEX

Nedávno jsem Vás prostřednictvím svého blogu zvala na Nákupní dny s Obchodním centrem Futurum Ostrava. Probíhaly týden a já se k ním musím vrátit, protože měly ohromný úspěch. Zároveň mi hodně otevřely oči. Mnoho z Vás, a teď myslím dámy, se bojí v obchodech vyzkoušet oblečení nebo doplňky, o kterých sní.

Ale prostě jako byste nenašly kuráž experimentovat. Když jsem viděla nadšení nebo překvapení, že i Vám sluší šaty bez ramínek a vysoké podpatky nebo naopak, že si můžete dovolit elastické džíny s velikostí 42, moc mě potěšila radost, která zaplavila zkušební kabinky Obchodního centra Futurum. Ženy s velikostí nad 42 například neznají Lindex, který má v zadní části prodejny tohoto centra skvělý výběr právě na jejich postavu. Stejně tak ve většině šatníků chybí doplňky, se kterými nejen vytvoříte vždy novou kolekci oblečení, ale také vytvarujete model tak, jak si to Vaše postava žádá.

Často také vzpomínám na paní Miladu, která přišla na Nakupování s vizážistkou v sukni, kterou si pořídila před sedmi lety a hned po našem přivítání mě naprosto skepticky upozornila, že na ní stejně v obchodech nic nemají. Paní Milada je vyšší postavy a jak ona říká: „Nahoře ani dole nic nedopnu.“ Odcházela se čtyřmi nákupními taškami a na rozloučenou jsme se objaly.

Všem Vám to, dámy, opravdu hodně slušelo. Těším se na další setkání. Tuto kolekci věnuji Vám a děkuji za důvěru.

Kolekce 71: Halenka, kabát, sukně, doplňky – vše Lindex. Kožené lodičky z kolekce Cindy Crawfor 5th Avenue od Deichmann jsou velice pohodlné. Nafotila jsem je pro Vás i v hnědém provedení. Kabát má efektní proužkovanou podšívku. Nehty mi upravili v Salónu Radky Witové z Havířova. Vlasy jsou barveny Goldwell. Můj dekolt jsem ozdobila zlatostříbrným řetízkem. Na kratším řetízku je zavěšen zajíc, na delším kniha. Knížka je opravdu funkční maketou, dá se v ní listovat i číst. A musím přiznat, že mě okouzlila. Zdařilé přívěsky jsem zahlédla také v Promod - medailonky pro ukrytí fotografií nebo mini kolotoče. V dalších obchodech pak dortíky, miniaturní šálky s podšálkem, figurky s hýbajícíma rukama i nohama apod. Úžasná je také brož na přiložených fotografiích, která vypadá jako vojenské vyznamenání. Opět od Lindex. Styling Inéz Bohdanová Bortoliová.

Nakupujte s vizážistkou na www.modajakoumeni.cz
Mediálním partnerem blogu je Hitrádio Orion – www.hitradioorion.cz
Fashion Clipy vyrobila POLAR televize Ostrava – www.polar.cz
Nepřehlédněte Dámské jízdy Cinestar – www.cinestar.cz
Permanentní jízda na www.modajakoumeni.cz



















1 komentář:

  1. Tyjo, mně se hrozně líbí jaké máš nehty. Tady tu barvu mám totiž hrozně ráda. Si říkám, že bych si taky konečně mohla zajít na nehty do nějakého salonu. Už jsem v žádném nebyla skoro dva roky. Poslední dobou si nehty dělám hlavně sama. Je ale pravda, že já používám jen obyčejné gel laky. Takovéto zdobení jsem ještě nikdy nezkoušela.

    OdpovědětVymazat