středa 6. července 2011

DESIGUAL, STRADIVARIUS, (SFERA), PULL AND BEAR A MALAGA

Výlet do města Malaga, které se považuje za "metropoli" v rámci Andalusie, byl překrásný. Malaga je prostě úžasná. Kdybych měla říci tři aspekty, které mě ve městě Malaga okouzlily, zmínila bych parky s kašnami, historické centrum města a shopping. Prošla jsem desítky ulic a nestačila zvedat hlavu. Překrásné budovy, mnoho zajímavě zdobených dveří a samé kašny. Jedna měla desku zdobenou z jedné strany těly lidí a z druhé strany hlavami psů. Kašny jsem našla i v parku u přístavu, který byl celý zahalený do stínů obrovských palem. A moře obchodů a nákupních center. Mohli jste nakupovat v zastřešených shopping parcích nebo naopak se procházet venku a vcházet do obchodů, které byly stavěné vedle sebe, jako to znáte třeba z Vídně. A pak samozřejmě historické centrum, kde se hned na hlavním náměstí na mě vyrojily značky jako Stradivarius, (Sfera), Pull and Bear, Desigual apod. Pokud pojedete na jih Španělska, Malagu určitě nevynechejte.

Kolekce 84: Top Orsay, opasek Camaíeu a sukně Lindex. Boty DNE, korále a čelenka - vše koupené v Torrox Costa ve Španělsku. Náušnice a náramek s jantarem pořízené v pražském zlatnictví na Národní třídě. Prsten jsem objevila v bižuterii Jany Piskórzové v OD Elan. Kabelka a brýle Baťa. Fotil Jozef Bohdan. Styling a produkce Inéz Bohdanová Bortoliová.

Nakupujte s vizážistkou na www.modajakoumeni.cz
Mediálním partnerem blogu je Hitrádio Orion – www.hitradioorion.cz
Fashion Clipy vyrobila POLAR televize Ostrava – www.polar.cz
Nepřehlédněte Dámské jízdy Cinestar – www.cinestar.cz
Permanentní jízda na www.modajakoumeni.cz

















2 komentáře:

  1. Boty jsou neskutečně pohodlné a kabelku teď nosím všude. Včera jsem objevila ještě jednu "do ruky" v Orsay jen za 350 Kč. Celá je pokrytá lesklými flitry ve tvaru čtverců a zapínání má ve tvaru kovové, stříbrné mašle. Fakt pecka. Brzy ji dám na blog.

    OdpovědětVymazat