pátek 1. července 2011

PINK PINK ZARA V ANDALUSII

Navštívila jsem Andalusii, pobřeží Costa del Sol. Projela jsem všechna větší města tahoto překrásného, jížního Španělska a nafotila pro Vás pár kolekcí. Můžete je použít jako námět pro svůj šatník na prázdniny, které jsou před námi. Na focení této kolekce jsem využila plavky od New Yorkeru místo topu. Sama jsem si je dozdobila opaskem od Lindex. Stačilo pak vyměnit pásek jiné barvy, přidat šátek a rázem vypadala celá kolekce odlišně. Fotografie byly pořízeny v hotelu Iberostar Malaga Playa. Mimochodem, pokud ještě nevíte kam na dovolenou, zkuste právě tento hotel. Už jsem toho procestovala celkem dost, ale tomuto hotelu se nedalo nic vytknout. Prostě pohádka. Nejlepší rauty, jaké jsem zažila, úžasně zařízené prostory a služby. Také první all incslusive drinky, které chutnaly jako drinky. Kamarád Radko by o tom mohl vyprávět:) Jednou v noci, když se celý areál zhasnul, naskákali jsme do bazénu a dali si noční koupel. Zabalená jen do osušek jsem usínala na lehátku pod hvězdami. Takhle si představuji dovolenou.

Boty značky (Sfera) jsem si koupila na výletě v Granadě. Obchody (Sfera) nabízí úšasnou módu. Boty s peřím, které jsem viděla na přehlídkách od Diora, mě doslova okouzlily. A ve Španělsku jich měli mraky. Nabídku (Sfery) najdete na www.sfera.com Mé tipy: Krajka, krajka, krajka. Doslova moře krajkových šatiček ala italská vesničanka. Mají i kabelky šité z bílé krajky. Příště se můžete těšit na fotografie z Malagy, zmíněné Granady a Torrox.

Kolekce 83: Sukně a sako Zara, plavky New Yorker, boty (Sfera), kabelka koupená v malém NN krámku v Ostravě. Náušnice Presence, opasek Lindex, brýle Vivienne Westwood a čelenka suvenýr z Andalusie. Fotil Jozef Bohdan. Styling a produkce Inéz Bohdanová Bortoliová.

Tuto kolekci věnuji Petře Kvitové. Když ji po skončení zápasu na Wimbledonu dali mikrofon k vyjádření vítězky, měla jsem slzy v očích s ní. Kdo jednou stál na "bedně" ví, jaký je to pocit, když Vám tleská celá hala. Prostě úžasné překvapení!! Díky.

Nakupujte s vizážistkou na www.modajakoumeni.cz
Mediálním partnerem blogu je Hitrádio Orion – www.hitradioorion.cz
Fashion Clipy vyrobila POLAR televize Ostrava – www.polar.cz
Nepřehlédněte Dámské jízdy Cinestar – www.cinestar.cz
Permanentní jízda na www.modajakoumeni.cz


















Žádné komentáře:

Okomentovat