čtvrtek 14. července 2011

ŠPANĚLÉ, ŠPANĚLKY A JÁ

Na výletě ve městě Granada nás doprovázelo 41 stupňů ve stínu. Přesto jsem se neubránila obdivu nad tímto městem. Historické centrum Vás přivítá nádherným parkem s mostem, který rozdělil město na moderní část - s obrovským kongresovým centrem - a tu původní, s mnoha náměstíčky, kašnami a prodejnami.

Mimo jiné tu najdete výlohy s překrásnou obuví. Také Španělky s dětmi chodily nádherně upravené a naprosto mě dostávaly starší dámy pod papírovými deštníky. Byly elegantní a kráčely tak vznešeně, až jsem ztratila odvahu vyfotit si je zepředu. Zachytila jsem pro Vás také muže na koni v původních, španělských krojích.

Ulice zde doslova lémují řady motorek a některé přechody mají kreativní semafory. Běžící panáčky doplněné stopkami se zbývajícím časem pro Váš přechod ulice.
Našla jsem zde také svou vlastní ulici, pouze jinak psanou - Inés. Kdo najde ulici Inéz, nezapomeňte mi ji poslat. Po tajnu jsme se vkradli na španělskou svatbu a ještě jsem stihla vyfotit zdejší H&M.

Kolekce 85: Šaty Reserved, opasek Camaíeu, boty La Davida a korále koupené v Torrox Costa, šátek z malého NN textilu v Havířově. Brýle Vivienne Westwood, sponky květiny F&F, náramek Orsay, náušnice Presence. Fotil Jozef Bohdan. Styling a produkce Inéz Bohdanová Bortoliová.

Nakupujte s vizážistkou na www.modajakoumeni.cz
Mediálním partnerem blogu je Hitrádio Orion – www.hitradioorion.cz
Fashion Clipy vyrobila POLAR televize Ostrava – www.polar.cz
Nepřehlédněte Dámské jízdy Cinestar – www.cinestar.cz
Permanentní jízda na www.modajakoumeni.cz



















Žádné komentáře:

Okomentovat