neděle 24. července 2011

KOSMETICKÉ OKÉNKO ANEB LANCOME, DIOR A CHANEL VEDOU

V rámci objevování novinek i stálic na poli kosmetiky a parfémů jsem pro Vás připravila další díl kosmetického okénka. Ani jsem netušila, jak moc pozornosti věnujete právě těmto tématům. Tedy tentokrát pár informací k make-upů, půdrům, líčkám, a také parfémům. Protože vůně je základ.

Mezi krémy u mě jasně vede Lancome a Dior. Střídám je, když mi dojde balení, protože je to údajně pro pokožku dobré. Stejně jako se doporučuje střídat šampóny. Oční krém zatím testuji, neboť ze všech výrobků mi v lepším případě slzí oči. Popis horších případů raději vynechám.

Dlouhodobě jsem věrná líčkům od Bourjois. Možná proto, že jsou bezedná. Opravdu už je mám asi dva roky. Možná dříve zestárnou než je vypotřebuji:) Mezi pudry vede Dior. Jako fixační je opravdu zázračný. Pro rozjasnění pleti mám spadeno na sluneční pudr od Shiseido. Odstín číslo dvě už cestuje někde nad mořem za mnou. V létě vynechávám úplně make-up a matuji a fixuji jen pudry.

Mezi řasenkami vždy vedla č. 1, od Clarins. Opravdu, pokud jsem nešla hlavou pod vodu, černé tečky od rozteklé řasenky jsem nepoznala léta. Bohužel jsem tuto poslední řasenku koupila v Římě a od té doby jsem ji nemohla nikde sehnat. A tak jsem se rozhodla vyzkoušet Shiseido a je perfektní.

Pokud si chcete pořídit novou rtěnku, zkuste Dior Addict a Chanel. U Chanel mě oslovila letošní kolekce s Vanessou Paradis. Odstín, který má Vanessa na plakátech, je pro mě příliš světlý, tak jsem přitvrdila.

Pro letošní jaro a léto jsem si vybrala parfém od Chloe. V mém případě, jak jinak s názvem Love. Dále také nový Miss Dior, Chérie, ten fakt zbožňuji. Z plakátů ho možná znáte z dlaně Natalie Portman. Občas používám Perle od Noa. A na noc se ráda natírám tělovým mlékem D´Issey od Issey Miyake. Přestože jde o parfemované mléko, nedráždí pokožku. A pokud chcete pořídit pro svého drahého dárek, zkuste Dior Homme. Prostě perfektní!

Nakupujte s vizážistkou na www.modajakoumeni.cz
Mediálním partnerem blogu je Hitrádio Orion – www.hitradioorion.cz
Fashion Clipy vyrobila POLAR televize Ostrava – www.polar.cz
Nepřehlédněte Dámské jízdy Cinestar – www.cinestar.cz
Permanentní jízda na www.modajakoumeni.cz















Žádné komentáře:

Okomentovat