pondělí 1. listopadu 2010

MEDOVĚ KRÁSNÁ OD R&L STYLE

Když jsem procházela zboží v prodejně R&L Style Havířov, napadaly mě samé šedočerné kolekce. Měli tady totiž hodně zboží těchto barev, a tak se dalo jednoduše kombinovat. Nemuseli jste dlouho přemýšlet, co se bude k čemu hodit nebo co máte doma ve skříni.

Navíc paní vedoucí obchodu, Šárka Štefanová, dokáže poradit každé klientce, co s čím sladit. Najednou jsem měla šedočerné kolekce, jako by to byly rovnou sety. A tak jsem vybrala ještě něco jiného.

Medového...čokoládového. Hnědá barvá je tuto zimu méně obvyklá. Spíše kabáty v barvě velbloudí srsti nebo svetry z přírodních přízí, střižené do “T“ tvaru. Ale teplounce hnědá se z podzimu úplně vytratila. Tato barva kombinovaná se zrzavými odstíny – teď nemyslím jen své vlasy, ale také super bundu, kterou jsem zde našla – a se zlatou bižutérií, v barvě žlutého kovu, je perfektní. Schválně, komu z Vás by slušely hnědé šaty střižené s pončem - zdobeným kožešinkou, kožená bundička výrazné barvy a baret s botami ve stejném, béžovém, odstínu?
Kdo chcete navštívit prodejnu R&L Style Havířov, hledejte Obchodní dům Elan Havířov, Náměstí Republiky 860. Tel.: 777 319 128

Kolekce číslo 43: Vše vč. šperků, kabelky a botů koupeno v prodejně R&L Style Havířov.

Přikládám i foto prodejny R&L Style v OD Elan.

Blog najdete také na adrese: www.modajakoumeni.cz










Žádné komentáře:

Okomentovat