čtvrtek 8. prosince 2011

HÁDEJTE, CO JE TO? PLNÉ AUTO ŽENSKÝCH, KABELEK, ŘETÍZKŮ A OBLEČENÍ?

Já a mé kamarádky Martina a Daška před focením! Měly jsme chuť fotit, ale stále jsem neměla vymyšlenou lokalitu, kde to spáchat. A tak jsme nasedly do auta a vyrazily k přehradě do Žermanic. Svítilo slunce a po dlouhé době jsme najednou tři ženské měly trochu času i pro sebe.

Holky se převlékaly v autě, abychom ušetřily co nejvíce času. Já řídila a zároveň ve stylu pana Hrušinského z filmu Vesničko má, středisková, koukala po krajině, kochala se a hlavně hledala místa k focení. Než jsme dojely k prvnímu místu, uviděla jsem v dálce krávy, jak se pasou, s překrásným pozadím věže kostela. A kamarádka Dagmar se bavila: „Prima, s krávama jsem ještě nepózovala." A když bylo hotovo, vydaly jsme se hledat kostel, jehož věž jsme viděly v pozadí fotek. A našly jej. Byl překrásný, stejně jako místa u něj. Když jsem fotila Martinu, vybrala jsem opuštěný lom. Brodily jsme se bažinami a pak to vzdaly. Když Martina přelézala závoru lomu, byla z toho kovbojka. Na fotkách však vypadá velmi sexy, jak jinak! A nakonec jsme si vybraly v dálce sloup elektrického vedení. Martina na něm pózovala tak intenzivně, až se na nás přišel podívat muž z chalupy, která stála na louce u sloupu. Čekala jsem, že nás požene pryč. Ale on si sednul do trávy a čekla co bude. A vydržel až do konce focení:)

Kolekce 128 - Daška: Sukně, svetr, pásek a šátek Lindex, halenka, přívěsky s lahvičkami, boty, kabelka New Yorker. Prsten si Daška půjčila ode mě z Takko Fashion, brýle Fovea.

Kolekce 129 - Martina: Tričko s nyní velmi žádanými indiánskými vzory od New Yorker, stejně tak i bižuterie, sukně a kabát ve stylu pončo. Nadkolenka jsou z mé skříně, od Deichmann. Boty La Farfalla měla Martina vlastní. Brýle Fovea. Všechno oblečení je možné pořídit v Obchodním centru Futurum Ostrava. Styling, produkce a foto Inéz Bohdanová Bortoliová.

A pokud si chcete užít taky trochu babinec, přijďte dnes na Dámskou jízdu do Multikina Cinestar Ostrava. Pro první tři, kteří dnes zavolají na číslo: 773 487 779, mám ještě zdarma vstupenky. A těšit se můžete nejen na film Štastný Nový rok, ale také na mou stylingovou show a další program. Informace k filmu najdete zde: http://cinestar.cz/ostrava/specialni-akce/damska-jizda-ctvrtek-8-prosince-2011--439/
Režie: Garry Marshall, obsazení je báječné: Hilary Swank, Sarah Jessica Parker, Michelle Pfeiffer, Robert De Niro, Jessica Biel, Zac Efron, Ashton Kutcher, Lea Michele, Abigail Breslin, Katherine Heigl, Sara Paxton, Sienna Miller, Sofía Vergara, Frankie Muniz, Jon Bon Jovi, Josh Duhamel, Til Schweiger, Alyssa Milano, Ice Cube, Carla Gugino, Ming Zhao, Halle Berry, Ludacris, Hector Elizondo, Jake T. Austin, Seth Meyers, ufff, snad jsem někoho nezapomněla:)

Nakupujte s vizážistkou osobně nebo přes internet na http://www.modajakoumeni.cz/, mediálním partnerem blogu je Hitrádio Orion – http://www.hitradioorion.cz/, Fashion Clipy vyrobila POLAR televize Ostrava – http://www.polar.cz/






























1 komentář:

  1. No, to jsem si taky zažil, když jsem vozil manželku s její kolegyní po módních salonech, kde hledaly nějaké vhodné místo pro prodej. To byly samé blůzky, lantuchy, bavlněné legíny, ani jsem to nedokázal všechno pojmenovat. A taky musím říct, že s tím slavily poměrně dost úspěch. O jejich módu a oblečení byl fakt velký zájem. :)

    OdpovědětVymazat