středa 7. prosince 2011

MIKULÁŠ NA SANÍCH U VODNÍKA SLÁMY S HITRÁDIEM ORION A MÉ NOVÉ NÁVLEKY

Dnes jsem se vydala se svou rodinou vstříc Mikuláši, který přijel na saních do Mlýna Vodníka Slámy v Hájích na Slezsku - Lhotě. Než má dcera Sofinka dostala dárky, prohlédli jsme si areál, ochutnali cukroví a vyzkoušeli řemesla. Taky jsme navštívili pošťáka, který sbírá psaní pro Ježíška.

Dostali jsme dopis s razítkem - Ježíškova pošta - a Sofinka diktovala:" "Gormity, knížku s Medvídkem Pú..." a další dárky. Když jsme dopis odeslali, šli jsme si malovat. Prý taky pro Ježíška. Hitrádio Orion na akci malovalo dětem na obličej, a milá čertice rádia rozdávala zase vystřihovánky pro děti. Taky se zde malovaly baňky, ukazovala různá řemešla a prodávaly vánoční ozdoby a domácí zabíjačka. A protože stále více přituhuje, pořídila jsem si ke své kožíškové čepici ještě návleky. Je v nich opravdu teplo, což jsem při čekání na dnešního Mikuláše obzvláště ocenila. Také novou bundu s náprsenkou.

Kolekce 127: Džíny a šál C&A, bunda Jocavi je skvěle vyteplená, má originální knoflíky a kožený pásek. Vše jsem doplnila mou "mikulášskou čepicí" - vše pořízeno v butiku Toyen. Boty Lisien, návleky s bambulemi jsem koupila na netu, kožená kabelka Picard, náušnice, prsten i náramek Swarovski. Fotil Jozef Bohdan, styling a produkce Inéz Bohdanová Bortoliová.

Nakupujte s vizážistkou osobně nebo přes internet na www.modajakoumeni.cz, mediálním partnerem blogu je Hitrádio Orion – www.hitradioorion.cz, Fashion Clipy vyrobila POLAR televize Ostrava – www.polar.cz
































Žádné komentáře:

Okomentovat