středa 7. prosince 2011

MIKULÁŠSKÉ FASHION ZPRAVODAJSTVÍ S HITRÁDIEM ORION

Mikulášská nadílka se právě dnes nadělovala na místeckém náměstí a já byla u toho. Spolu s Hitrádiem Orion jsme pro Vás připravili fashion zpravodajství z této akce. Mikulášský program bavil děti i dospělé a nejen u pódia, ale přes celé náměstí doslova nebylo k hnutí.

Na akci jste mohli potkat obrovské anděly na chudách, kteří podávali z výšek dětem ruce nebo se s nimi fotili. Orion hlídka zase rozdávala balónky, což byla nejoblíbenější atrakce místních dětí. Na akci vystoupila také Helena Vondráčková a Leoš Mareš. Místecký stromeček byl zdoben nádhernými andílky a všude to vonělo medovinou a domácími uzeninami.

A jelikož byla hrozná zima, vyfotila jsem si přehlídku hrubých čepic, šál a rukavic, a také tolik oblíbené volnočasové, šusťákové bundy. Nejžádanější modely však byly čertí blikající růžky a svatozáře na čelenkách. Pózovali dospělí i děti. Tak schválně, který model se Vám nejvíce líbí? Mně bílá, kožešinová čepice. Slečna s bílou čepicí mi prozradila, že si ji koupila minulý rok v Tatrách, jak ona řekla, za nehorázné peníze. Ale moc jí slušela.

Já si taky koupila další chlupatici - čepici. Kolekce 126: čepice Reserved, kabát Zara, šála Polo Raulph Lauren, kabelka vlastní výroba, brož na kabátě Kasima z Obchodního centra Futurum Ostrava, brož na kabelce hodinářství a zlatnictví v OD Elan Havířov. Džíny Jocavi a boty gumovky - vyteplené s kožíškem - z butiku Toyen. Náušnice, prsten a náramek Presence. Fotil tým Hitrádia Orion a já. Produkce a styling mé vlastní kolekce: Inéz Bohdanová Bortoliová.

Pokud se také chcete zúčastnit mikulášské nadílky, zkuste zítra u Vodníka Slámy - informace zde:
http://www.hitradioorion.cz/clanek/mikulassky-jarmark-u-vodnika-slamy Já tam budu také, těším se na Vás i Vaše kreativní modely! A nezapomeňte vzít dětem balíčky, předá jim je samotný Mikuláš. A my si zatím můžeme ochutnat něco z domácí zabíjačky:)

Nakupujte s vizážistkou osobně nebo přes internet na www.modajakoumeni.cz, mediálním partnerem blogu je Hitrádio Orion – www.hitradioorion.cz, Fashion Clipy vyrobila POLAR televize Ostrava – www.polar.cz




















Žádné komentáře:

Okomentovat