čtvrtek 1. prosince 2011

JAK HYDRATOVAT POKOŽKU NOHOU?

Nedávno jsem Vám představila povedený projekt ÚlevaProNohy.cz, který přináší zajímavé články a hlavně produkty pro naše nohy. Také jsem Vám slíbila, že postupně vyzkouším různé ortopedické vložky i polovložky a napíšu, zda nějak ulevily mým nohám nebo ne. Jako první jsem vyzkoušela vložky Tummy s žirafím potiskem.

Nalepila jsem si je do kozaček, neboť mě čekalo pobíhání celý den na podpatcích. Druhý den mi psala Hana Švrčková z projektu ÚlevaProNohy.cz, jak dopadli v testování pro blog Móda jako umění.cz svých prvních ortopedických vložek. A já si uvědomila, že jsem úplně zapomněla vnímat cokoliv v mé botě. Celou dobu, když jsem přebírala ortopedické vložky od Hanky, jsem přemýšlela, kterým produktem začít. Měla jsem totiž obavy, že mi bude každý produkt v botě překážet. Nejen, že jsem necítila žádné nerovnosti v botě, ale hlavně jsem necítila nerovnosti při chůzi. Jejich ortopedické vložky mají opravdu tendence změkčovat došlápnutí a to se mi moc líbí. A také jsem musela přiznat, že za celý den pohybu na podpatcích mě prostě nebolí záda ani nohy. Kozačky šedivé barvy, které jsem si vyplnila ortopedickými vložkami, teď každé ráno beru přednostně před ostatními. Proč asi? :)

Požádala jsem také Hanku Švrčkovou, aby mi více napsala o hydratačních ponožkách, které mají na svých stránkách: http://ulevapronohy.cz/7-hydratace. Často totiž sama řeším dehydrovanou pokožku na noze a nápad s ponožkami, které mají gelovou patu s olejem, se mi zamlouval. Hanka mi ke gelu ponožek řekla: „Tento gel obsahuje 80% minerálních olejů. Olej vyživuje a zvláčňuje pokožku stejně dobře, ne-li lépe, jako byste používali krém a zároveň si udělali zábal na chodidla. Ponožky se perou a mají životnost minimálně půl roku.“

Takže pokud Vás zaujala nabídka na ponožky s gelem, zde je kompletní sortiment těchto speciálních ponožek:
Hydratační ponožky na noc NOTTE - zajistí nohám po celou noc dostatečnou hydrataci a výživu, která se vstřebává hluboko pod povrch kůže. Působí jak preventivně, tak na již suchou a popraskanou pokožku paty. Po pravidelném nošení, bude pokožka opět vláčná. Můžeme nosit na noc, ale i přes den.
Stejnou funkci zastávají i ostatní druhy ponožek, liší se jen v typu.
PIDI - tzv. "ťapky", které jsou vhodné např.: do balerín, lodiček, protože jsou extra nízkého střihu a mají opět gelovou patu, která hydratuje po celý den pokožku a zároveň tlumí patní část při chůzi, vzhledem k vrstvě gelu. Výborné i pro osoby, které trpí třeba patní ostruhou.
MALLE, klasické vysoké ponožky a SPORT, ponožky kotníčkové - oboje s funkcí hydratace a odpružení patní části. Vhodné jak na celodenní nošení, tak na veškeré sportovní aktivity. Turistiku, běh ap...
NUBE - nízké "ťapky" , kdy gel je umístěn tentokrát v přední části chodidla (na bříšcích prstů nohou). Ocení především ženy, které nosí podpatky a trpí na bolesti přední části nohy. Zároveň je v tomto místě pokožka hydratovaná a tak působí i proti vzniku mozolů a otlaků. Pokud již mozoly a otlaky máte, uleví se Vám a po delším používání se stav zlepší. Více najdete na http://ulevapronohy.cz

Na závěr pár vlastních fotek s kozačkami. Další modely zimní obuvi i ortopedických pomůcek již brzy uvidíte na blogu Móda jako umění.cz.

Nakupujte s vizážistkou osobně nebo přes internet na www.modajakoumeni.cz, mediálním partnerem blogu je Hitrádio Orion – www.hitradioorion.cz, Fashion Clipy vyrobila POLAR televize Ostrava – www.polar.cz












Žádné komentáře:

Okomentovat