pátek 6. srpna 2010

BALETKA V PARKU

Byl další horký den. Teploty překročily 33º C a já neměla ani chuť fotit. A to už je co říci. Se Sofinkou a mou mamkou jsme vyrazily na procházku v parku, kde je hodně stromů a stín. Měla jsem na sobě poprvé sukni z Topshop, která vypadá jako baletní. Jeko dítě jsem chodila do moderní gymnastiky, baletu i do scénického tance. A tak mi to nedalo. Začala jsem v sukni poskakovat, nejprve jen tak, abych rozesmála své okolí. A rázem byly fotky na světě. Tentokrát fotila převážně má mamka.

Kolekce 20: Top Timo, Vesta Madonna, sukně Topshop, boty Deichmann, náhrdelník a náramek z RL Style, náušnice již znáte, jsou ze Six a teď je vidíte nafocené v kolekci. Mimochodem návštěva obchodu Topshop - velký zážitek. Asi jsem tam nenašla nic, co by se mému šatníku nelíbilo!












K celé kolekci mám ještě další boty Deichmann, fialové. A především hromadu šperků růžových a fialových odstínů. Vše koupeno v OD Elán Havířov, mimo foto – náramek s koulema. Dostala jsem ho darem od své kamarádky Andrejky, takže značku nevím. Prsten ze stejné fotografie jste již viděli. Motýlka jsem koupila v Lindex. Dá se nosit jako čelenka nebo namotaný na copu. Na závěr jsem vše růžovo-fialové, co mi přišlo pod ruku, nahromadila a udělala společné foto.












PĚNOVÁ KOUPEL
Nedávno jsem však zažila skutečný tanec. Zcela náhodou jsem se svými přáteli navštívila Mucic Bar Factory v Lipníku nad Bečvou. Nečekali jsme, že tak malé městečko může skrývat tak úžasný klub. Pravidelně se zde pořádají neobvyklé párty. Na stránkách www.musicbarfactory.cz jsem si prohlížela fotografie z různých akcí, například bublinková nebo kuličková párty - bohužel již několik dní stránky nefungují. My se zúčastnili pěnové párty a můžu říci, že to byla jedna z nejlepších akcí, jaké jsem zažila. Pěna se na Vás valí ze všech stran, je to vlastně obrovská pěnová koupel. Tak trochu pohádka Hrnečku vař, ale skutečná. Zkušenější účastníci přišli na párty rovnou v plavkách nebo i bez. A pěna, která halí těla, dělá zázraky. Tolik odvázaných lidí jste možná pohromadě nikdy neviděli. Občas jsem se ocitla přímo pod zdrojem stékající pěny v něcí náruči. A občas se někdo ocitl pod pěnou. Jeden muž u baru, společensky unavený, se ocitl pod pěnou úplně. Dal se najít jen díky slámce, kterou do jeho pěnové přikrývky zapíchnul nějaký kolemjdoucí. Skončili jsme v půl čtvrté ráno a jako pěnoví sněhuláci, promáčení až na kost, se dokutáleli do postele ke spánku. Jelikož naše akce pokračovala na místní chatě, ráno jsme sušili naše oblečení přímo na plotě. Ooo, jak romantické.

1 komentář:

  1. Teda, jako baletka v parku super, ale nevím, zda by mi v takovém oblečení bylo pohodlně. Kor v parku nebo v lese. To já, když už do nějakého toho parku jdu, se obleču více "přírodně" a to pro mne znamenají nějaké pevné boty nebo takové to maskáčové oblečení , které se dá koupit v každém army shopu :) Ale chápu, móda je móda.

    OdpovědětVymazat