pondělí 16. srpna 2010

OKNO DO DUŠE

Přemýšlela jsem, kde pro Vás nafotit svou oblíbenou kolekci tyrkysového oblečení. A pak jsem uviděla u cesty opuštěné unimobuňky. Vypadaly jako domečky pro trpaslíky. Maličké, opuštěné a svým způsobem útulné. Spousta oken, které již dlouho nikdo neotevřel. Tak jsem to napravila. Otevřela jsem snad všechna okna, co tam byla.

A nedávno jsem otevřela také okno do své duše. Přemýšlela jsem, kolik skvělých lidí mám kolem sebe a jak málo času mám pro to, abych s nimi uskutečňovala sny. A tak jsem začala organizací výletu s kamarádkami. Pro pracovní a mateřské povinnosti jsme si nikdy nevyjely samotné někam na výlet. Dámská jízda se povedla a konečně nikdo z nás uprostřed povídání nepokukoval na hodinky.

Menandros z Athén řekl, že nemocné tělo potřebuje lékaře, nemocná duše přítele. A já bych dodala, že i zdravá duše potřebuje přítele, protože nikdy nemůžete vědět, kdy nemocná duše Vašeho přítele potřebuje zrovna teď Vás.

Kolekce číslo 23: Tílko z Kenvela a sukni New Yorker již znáte. Nyní doplněno šátkem Orsay a především botami Lavitta. Kabelka NN s Myškou Mickey vypadá s koženou sukní jako dvojče. Mají totiž úplně stejný odstín. Prsten s karmínovým kamínkem konečně představuji v kolekci. Náramky z Rhodosu znáte, pouze ten s drobnými perličkami je má vlastní práce. Nosím ho podle potřeby na krku i namotaný na zápěstí.

















Žádné komentáře:

Okomentovat