středa 25. srpna 2010

RŮŽE PRO TEBE

Jednou mi přinesl zaměstnanec květinové, zásilkové služby Narcis kytici rudých růží. Časem jsem zjistila, že to byl jen bratr někoho, kdo se do mě zamiloval. Láska uvadla rychle jako darované květiny, ale vzpomínka mě vždy pobaví i zahřeje. Pocit, kdy stojíte v místnosti a někdo neznámý se k Vám nečekaně blíží s velkou kyticí, byl velmi vzrušující. Navíc cedulka u květin nebyla podepsaná. Stálo tam jen: Miluji Tě, když se probudím, miluji Tě, když vstávám, miluji Tě, když jdu spát. Proto si teď růže nosím všude s sebou. Jsou světle růžové a zdobí můj šátek i tílko. A pokud chcete ještě jeden pohled na lásku: „Opravdová láska je umění najít ve světě někoho, s kým si rozumíš lépe než se sebou samým.“ Amiel

Kolekce 26: Tílko a šátek New Yourker. Sukni, boty a doplňky již znáte, výjimkou jsou hodinky T. Hilfiger, které jste na blogu již viděli, ale až nyní jsem je zařadila do kolekce. A také růžové náramky na ruku i na nohu. Obojí mé vlastní dílko. Kabelka NN koupená v prodejně Mixer má funkční zlatý zámeček a mé oblíbené doctor bag zapínání. Vypadá jako hodně nošená, má takový ten správný ošuntělý vintage design.

Za propůjčení své krásné zahrady a romantické koupelny pro focení děkuji mým kamarádům B+T. Panu Hastrmanovi, že poctivě pózoval, také.















Žádné komentáře:

Okomentovat