neděle 1. srpna 2010

JÁ KŘÍDLA MÍT

Krásné je žít, jen břehu tvému blíž,
krásné je snít, tam kde ty ráno sníš,
já křídla mít, byl bych jak vítr sám,
já křídla mít, letím o závod k vám.

Takto romanticky kdysi zpíval Milan Chladil ve svých písních o pocitu, kdy Vám láska dává křídla. Někomu stačí Redbull, aby se vznášel a já si zas propůjčila peří do vlasů. Tentokrát jsem použila čelenku. V dalších kolekcíh to bude rozfoukaná péřová ozdoba. Peří je nadčasová ozdoba oděvů, šperků i klobouků. V britském červnovém čísle časopisu Elle jsem viděla hned několik botů s peřím. Krásná vypadají také stříbrná a zlatá pérka odlitá ze stříbra a jiných hmot, které pak zdobí naše výstřihy v podobě zajímavých náhrdelníků. Když mi bylo čtrnáct, představovala jsem si, jak jednou bude vypadat můj “dospělý“ šatník. A mezi tyty představy patřil také saténový župan a malé papučky s peřím. Snad šlo o záběr z nějakého filmu. Když jsem pak za pár měsíců svou mamku přivedla do prodejny obuvi a vybrala si malé, domácí, černé pantoflíčky s bílou labutěnkou, nechtěla mi věřit, že to je ten dárek, který jsem si vybrala k narozeninám. Mé náušnice s růžovým peřím jste viděli hned v první kolekci tohoto blogu. S tyrkysovým peřím jsem šperky vyhodila nedávno, byly totiž už hodně, hodně obnošené - neopeřené. Tedy pro peří mám opravdu slabost.

A komu k vzletu nestačí láska ani peří, ať to zkusí přes sny. Nejkrásnější jsou však takové sny, o jakých psal Karel Čapek: „Fantazie, to není představovat si, čím by věci mohly být, ale udělat to z nich.“

Kolekce 18: Top Orsay, sukně ze sekáče již znáte, stejně tak boty, kabelku, perly, náramek, náusniče a opasek. Čelenka s peřím je ze Six.










Žádné komentáře:

Okomentovat