středa 4. srpna 2010

V CIZÍ KŮŽI

O zvířecích potiscích módních látek jsem již psala. Jsou obrovským hitem tohoto léta. Procházela jsem si starší časopisy a zjistila jsem, že v roce 2005 - 2006 se gepardi, hadi, krokodýli, zebry a vůbec jakákoli zvířata objevovala v designu oblečení a módních doplňků stejně jako je tomu tento rok. Je otázkou, zda za pět let se budeme oblékat do zvířecích podob znovu. To ví asi jen chobotnice Paul, Marc Jacobs nebo zvířecím designem doslova posedlý, můj oblíbenec, Roberto Cavalli. Já jsem pro tento rok propadla hlavně hadovi.

Kolekce 19: Halenka Orsay, sukně H&M, boty Deichmann, opasek a šperky mimo brož již znáte. Brož je z prodejny Kasimo. Má háček, aby se dala nosit i jako závěs na řetízku. Brož jsem nafotila také u šperkovničky v designu retro gramofonu. Přivezla jsem si ji z Kréty. Péřová ozdoba do vlasů je z prodejny Six. Dá se připínat různě, nafotila jsem Vám hned dva způsoby. K celé kolekci se dá nosit i můj nový šátek s bambulkami, již jste ho viděli.















Přikládám i fotografii mé peněženky se zvířecím potiskem, kterou jsem si koupila ještě na Mallorce a velice originální pásek. Má skryté, polohovatelné zapínání a dá se nosit v pase i na bocích.







Při návštěvě Prahy jsem si v Six koupila gumičku se zlatou hvězdou. Hodí se ke všem béžovým a zlatým věcem, tedy i ke kolekci číslo 19.


Stejně tak je možné použít místo výrazné brože a řetízku přírodní ozdobu, mušle. Tento mušlový náhrdelník jsem si dělala sama. Tu největší mušli uprostřed náhrdelníku mi přivezla z Itálie dcerka mé kamarádky, Nikolka. Kdykoli přijedu k moři na dovolenou, zastavují mě na ulicích ženy a ptají se, ve kterém místním obchodě jsem náhrdelník koupila.


Žádné komentáře:

Okomentovat