neděle 22. srpna 2010

KLOBOUČKU HOP

Možná jste taky jako děti hráli hru kloboučku hop. Já si ji letos zahrála v havířovském parku, kde jsme již fotili několikrát. Skákala jsem od stromu ke stromu s kloboukem na hlavě i v ruce. Fotili jsme totiž jednu z prvních podzimních kolekcí. Můj oblíbený klobouk se hodí snad ke každému modelu. Naučila jsem se ho nosit v kabelce celý podzim místo deštníku. Nikdy jsem neměla deštníky moc ráda. Přišlo mi nepraktické při procházce zaměstnávat jednu ruku jen pro deštník. Navíc nejsem příliš vysoká a občas jsem dráty deštníku omylem zapíchla do břicha vysokých, kolemjdoucích mužů. Možná romantické polibky pod deštníkem v parku v dešti. To bych si dala říct... Jenže zrovna nepršelo.

Kolekce 25: Tílko Takko F., kraťasy Orsay, bunda Colours of the World ze sekáče, klobouk C&A, boty Baťa. Všechny doplňky včetně návleků jsou z New Yorkeru. Kabelka NN, dostala jsem ji jako dárek, takže více o ní nevím. Brož jezevčík Venda je má vlastní práce. Je vyroben z obnošené, kožené kabelky, kterou jsem již nenosila. Kůže je cákaná, takže Venda má přirozené fleky na srsti, zdůrazněné korálky. Jeden korálek je tak malý, že vypadá jako blecha. Můj blechatý jezevčík má vlastní zimní obleček, jak jinak. Jaký pán, takový ...















Žádné komentáře:

Okomentovat