pondělí 30. srpna 2010

ČERNÝ EMENTÁL

Šátek s růžemi jsem si natolik oblíbila, že jsem pro Vás vytvořila ještě jednu kolekci s tímto nápaditým doplňkem. Tílko značky New Yorker vypadá jako černý ementál. Má v sobě mnoho děr a dolní okraj je lemován krajkou.

Kolekce 27: Bunda a šátek New Yorker, jeansy Vero Moda. Čelenku Six, fialový a mušlový prsten i kožený náramek s korálky jste již viděli. Náhrdelník s fialovým kamínkem nyní zařazen do kolekce. Kabelka Timeout s medvídkem, kterého jsem dostala za nákup u této značky. Mé pohodlné Tamaris-ky jsem Vám už také předvedla. Nosím je neustále. Náušnice vlastní výroby až nyní zařazeny do kolekce.










1 komentář:

  1. Také jsem si jak sobě, tak i našim dětem pořizovala nedávno tílka z jednoho sekáče a je to tedy naprostá bomba :) Co se mi opravdu hodně líbí, je to, že jsem si tam dokázala pořídit opravdu všechno a to za doslova zlomek ceny toho, co bych si pořídila v normálních obchodech s oblečením...

    OdpovědětVymazat