čtvrtek 12. srpna 2010

TOULKY OLŠANY

A v Olšanech ještě zůstaneme. Kromě válců sena jsem zde našla nádhernou přírodu. Procházka po okolí mě inspirovala. Prostředí překrásné zahrady jsem však objevila náhodou. Podívala jsem se z okna domu našich kamarádů, kteří nás ubytovali u své rodiny. Zahrada s patrovými jezírky, posezením posetým psím vínem a snad tisíci květináči plných rozkvetlých květin, byla přímo pod našimi okny. Například Japonci milují své zahrady. Podle japonské kultury je to jedno z mála míst, kde může člověk splynout s přírodou. Japonci harmonii zahrad vyvažují méně pestrými květinami, neboť barvy člověka rozptylují. A tak jsem v zahradě způsobila rozptýlení minimálně svým pestrobarevným tričkem...

Kolekce 22: Tričko NN koupené na Mallorce, elastické kalhoty F&F- hledejte případně sekci 12-13 let, tenisky C&A, bunda a návleky New Yorker. Svetr s. Oliver. Šátek s náušnicemi již znáte. Řetízek na ruku má na sobě zavěšených hned několik zajímavých figurek a talismanů – kovbojské kalhoty s třásněmi, kleště, kaktus s lebkou, přilba, Socha Svobody, pilka, metr, kovboj, houpací koník a golfový míček. Koupeno ve zlatnictví ve FM (název obchodu jsem zapomněla). Podobný náramek je možné si udělat podle sebe. Dnes se prodávají přívěšky s karabinou, které se dají zavěsit na holý řetízek – náramek. Takže každý náramek může být originál. Já si koupila ve Wagrainu v Alpách botu. Z jedné strany má písmeno F (jako Sofie, zkráceně Fií nebo Fifi) a z druhé strany zlatá srdíčka. Bota mě zaujala propracovanou protiskluzovou podrážkou.
















Boxer Rocky mi nejdříve okousal bambulky na mých návlecích a pak se chtěl pustit do kytky, se kterou jsem pózovala. Asi jsme si prostě padli do oka.


Léknímům se zde opravdu dařilo. Často překrývaly celou hladinu jezírek.


Žádné komentáře:

Okomentovat