úterý 24. dubna 2012

Kolová sukýnka, lodičky a ležérnost

Další fotografie najdete zde:
http://www.infoportaly.cz/ostravsko/ostrava/10969-kolova-sukynka-lodicky-a-lezernost

Včera jsme Vám přinesli článek s kolovou sukýnkou v rebelském stylu. A dnes předkládám styling slavnostněji laděného outfitu. Přeci jen Velikonoce jsou před námi. Buďte originální v sukýnkách Morka. Kolekce

166: Sukně Morka. Pořídíte ji v Butiku Toyen Frýdek-Místek. Boutique Toyen najdete na ulici J.V. Sládka 35, Frýdek-Místek, tel.: 558 639 932. Individuální návštěvu, mimo otevírací dobu, můžete objednat také na čísle: 775 177 655. A dále v butiku Alema H.O.O.P. Ostrava, sídlícím na Kuřím Rynku v Ostravě, mobil: 420 775 694 62. Dále jsem do outfitu zařadila tílko Mango, top a náušnice Lindex, šátek New Yorker, lodičky But S, hodinky DKNY koupené v Klenoty Aurum v Obchodním centru Futurum Ostrava. Fotil Honza Poláček, styling a produkce Inéz Bohdanová Bortoliová.

Nakupujte se stylistkou a vizážistkou osobně nebo přes internet na www.modajakoumeni.cz, mediálním partnerem blogu je Hitrádio Orion – www.hitradioorion.cz, Fashion Clipy vyrobila POLAR televize Ostrava – www.polar.cz

3 komentáře:

  1. Já mám sukýnky osobně ze všeho na letních měsících nejradši! :-) Hrozně mě baví to, že je možné sukně točit k jakýmkoliv druhům outfitů - ať už jsou to nějaké ležérní nebo společenské například do kanceláře. Už teď si vybírám na eshop second hand nějaké nové kousky do šatníku, abych byla na léto kvalitně připravena ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já nosím ráda šaty a sukně, ke kterým si pořizují různé halenky. Snažím se oblečení ladit do různých barevných variací s barevnými botami a kabelkami. Můj přítel mi říká, že jsem na nakupování oblečení a doplňků závislá, ale já se mu snažím vysvětlit, že každá společenská akce si zaslouží jiný outfit.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásná kolová sukně, taková by se mi taky líbila. Škoda jen, že do práce takovéto oblečení moc neunosím. Pracuji jako zahradnice v zahradnictví a nejvíce nosím montérky a ochranné rukavice . Když je, ale možnost obléknout se jako dáma, tak volím sukni nebo šaty. Člověk se musí cítit ve svém těle dobře.

    OdpovědětVymazat