pondělí 2. dubna 2012

Pink Kabelkový slon.cz aneb Pořiďte si rosničku nebo skafandr



Další fotografie najdete zde:
http://www.infoportaly.cz/ostravsko/ostrava/10973-pink-kabelkovy-slon-cz-aneb-poridte-si-rosnicku-nebo-skafandr

Aprílové počasí si s námi opravdu zahrává a chystání oblečení chce tak trochu smysl pro humor. Já říkám pořiďte si rosničku nebo rovnou skafandr, ať se nezblázníte. Ráno je mi zima i v šále a zimním kabátu a v poledne už běhám v krátkém rukávu. V včera jsem dvakrát chytla na cestě kroupy. Pozor na ně, šíleně kloužou.

Takže outfit číslo 164 je inspirací do aprílového počasí. Šaty Orsay s hnědými výpustkovými kapsami a slim pásečkem jsou znové jarní kolekce. Jeans bunda Mötivy. Šála Ralph Lauren je samozřejmě zimní, stejně tak i kozačky La Farfalla a rukavičky, které jsem dostala jako dárek. Vše jsem však doplnila kabelkou od Kabelkového slona.cz se svěžím, jarním květinovým potiskem. - www.kabelkovyslon.cz. A hlavu jsem tentokrát zakryla i ozdobila celoročním kloboukem Tonak. Oblékat se v česku v dubnu to chce fantazii:) Ostatní fotografie jsou také modely Kabelkového slona.cz. Fotila Martina Zajacová - glamour foto, ostatní zdroj Kabelkový slon.cz, styling a produkce Inéz Bohdanová Bortoliová.

Nakupujte se stylistkou a vizážistkou osobně nebo přes internet na www.modajakoumeni.cz, mediálním partnerem blogu je Hitrádio Orion – www.hitradioorion.cz, Fashion Clipy vyrobila POLAR televize Ostrava – www.polar.cz

1 komentář:

  1. Tak už vidím, jak po mě manželka loudí tu bundičku. To je přesně její styl. Přál bych vám vidět naší šatnu, kterou jsme dělali v novém interiéru. Já tam mám dva fochy a ona dvě skříně a ještě takovou skříň na boty. Prostě jak v Sexu ve městě. To je její oblíbený seriál a doma to tak u nás občas vypadá. :D

    OdpovědětVymazat