úterý 24. dubna 2012

Úplně jiná v sukni Morka - zkuste nový styl

Další fotografie najdete zde:

http://www.infoportaly.cz/ostravsko/ostrava/10967-uplne-jina-v-sukni-morka-zkuste-novy-styl

Pokud hledáte exkluzivní model kolové sukně, zkuste značku Morka. Nyní nově nabízí úžasné kolové sukně různých barev, vždy maximálně tři kusy v celé ČR. Užijte si exkluzivitu a orginálnost, kterou najdete pro jaro/léto 2012 rozhodně u značky Morka. Sukně jsou různých materiálů. Pomerančový odstín, který vidíte na fotografii, můžete nosit i ke sportovnějším modelům jako je jeans nebo kožená bunda apod. Tento materiál je ještě k dostání v nádherném béžovém odstínu. Sukni si můžete v ČR koupit také černou, šedou a žlutou s bílými puntíky. Modely se budou báječně hodit pro letní dovolené, ale také do společnosti. Sukně jsou opravdu velmi variabilní a především nadčasové. A kde? Butik Toyen Frýdek-Místek, který najdete nad restaurací Herta na místeckém náměstí a prodejna Alema H.O.O.P., sídlící na Kuřím rynku v Ostravě.

Kolekce 165: Sukně Morka, tílko Mango, top a náušnice Lindex, čelenka - šála - Zara, kozačky La Farfalla, jeans bunda Mötivy, brýle Viviene Westwood, náramek Presence, korále přivezené z Andalusie, psaníčko koupené na ostrově Mallorca, růže pořízená v galanterii OD Elan. Nehty upravené v Salónu Radky Witové v Havířově. Fotil Honza Poláček, styling a produkce Inéz Bohdanová Bortoliová.

Nakupujte se stylistkou a vizážistkou osobně nebo přes internet na www.modajakoumeni.cz, mediálním partnerem blogu je Hitrádio Orion – www.hitradioorion.cz, Fashion Clipy vyrobila POLAR televize Ostrava – www.polar.cz

3 komentáře:

  1. Ta se mi teda hodně líbí. Ono najít dnes nějakou slušivou sukni podle mě teda není až tak jednoduché. Mně se například líbí takové ty laděné do retro stylu. Narazit ale na takovou v normálním obchodě je celkem oříšek. Proto raději chodím po sekáčích. Tam to chce sice trochu umění hledat, ale dají se tam často najít super věci. A nebo když se mi nechce přehrabovat se mezi tunami oblečení, tak raději volím pohodlnější cestu a zabrousím na tento eshop second hand :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, ta sukně je naprosto boží! Já jsem si poměrně nedávno koupila podobnou na jednom super online tržišti. Mám rády tyhle dlouhé volné sukně, přijde mi, že sluší mému typu postavy a cítím se v nich příjemně a uvolněně. Dají se nosit v létě (to se v nich člověk aspoň nepaří), ale i v zimě s punčochama! :_)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezká sukně, ale já raději nosím šaty. Mým nejnovějším přírůstkem do mého šatníku jsou nové letní šaty. Zaujal mě skvělý střih, který lichotí mé postavě a dávají mi volnost v pohybu. Hned se staly mým oblíbeným kouskem, ať už jdu na procházku nebo na večerní posezení s přáteli.

    OdpovědětVymazat