úterý 3. dubna 2012

Salón Radky Witové se o Vás postará za jedno odpoledne


Další fotografie najdete zde:

http://www.infoportaly.cz/ostravsko/ostrava/10963-salon-radky-witove-se-o-vas-postara-za-jedno-odpoledne

Také si občas říkáte, že bychom potřebovaly ještě jeden život, kde bychom mohly o sebe pečovat, hýčkat se a dělat něco pro své zdraví i krásu? Jestli také nemáte čas plánovat si postupně na celý měsíc kadeřníka, manikúru, pedikúru, kosmetiku, masáže a další služby, zkuste to doslova pod jednou střechou.

Ušetříte čas za přejezdy a objednávání. Salón Radky Witové z Havířova to umí! Všechny výše uvedené služby a ještě mnoho dalších najdete právě v Salónu Radky Witové v Havířově. Vyšetřete si jedno odpoledne v měsíci a vyjdete po službách v tomto salónu jako znovu zrozená. Prostředí salónu si můžete prohlédnout na fotografiích článku nebo v našem fashion clipu, který jsme zde kdysi točili - http://www.infoportaly.cz/ostravsko/ostrava/4911-salon-radky-witove-z-havirova-kadernictvi-s-napadem.

Salón Radky Witové mi vytvořil mnoho krásných účesů, ukázku jednoho takového přikládám na fotografiích. Účes se dá obměňovat - můžete nechat dole volně rozpuštěné prameny nebo je zaplést do copu či volně sepnout. Nezapomeňte použít perlové čelenky, látkové květiny a další skvělé ozdoby do vlasů, které také v Salónu Radky Witové pořídíte.

Nakupujte se stylistkou a vizážistkou osobně nebo přes internet na www.modajakoumeni.cz, mediálním partnerem blogu je Hitrádio Orion – www.hitradioorion.cz, Fashion Clipy vyrobila POLAR televize Ostrava – www.polar.cz

2 komentáře:

  1. Také si ráda dojdu ke kadeřnici a na kosmetiku, jelikož pak se cítím zase krásná. Jen jsem měla jeden problém, který se nedal vyřešit touto jednoduchou návštěvou v salonu krásy. Měla jsem problém s intimními partiemi, které se mi nelíbily a podle mě byly ošklivé. Proto jsem se objednala zde , kde mi provedli labioplastiku, která mi vrátila moje sebevědomí.

    OdpovědětVymazat
  2. Ráda se nechávám rozmazlovat, a tak si samozřejmě pravidelně dopřeji službu v kadeřnictví a v kosmetickém salonu. Dalším mou oblíbenou činností je nakupování a už jsem dlouho hledala něco nového do svého šatníku. Proto jakmile mi na jednom e-shopu padla do oka jedna sukně hned jsem si jí objednala. Mám pocit, že mi dodává novou energii a sebevědomí.

    OdpovědětVymazat